۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۶۰۲۷۹۱

راه‌اندازی «سایت تخصصی قرآن کریم» به همت طلبه تبریزی

راه‌اندازی «سایت تخصصی قرآن کریم» به همت طلبه تبریزی
«پایگاه قرآنی نجوا» به عنوان «سایت تخصصی قرآن کریم» بر پایه‌ سیستم عامل اندروید به همت طلبه جوان تبریزی راه اندازی شد.

به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز، «پایگاه قرآنی نجوا» به عنوان «سایت تخصصی قرآن کریم» بر پایه‌ سیستم عامل اندروید به همت طلبه جوان تبریزی در اواخر سال 97 طراحی و راه‌اندازی شده و در نیمه شعبان بطور رسمی افتتاح می‌شود.

این جوان تبریزی با بیان این‌که به لطف الهی صفر تا 100 طراحی سایت را به تنهایی انجام دادم، افزود: بنده هیچ اطلاعی از نحوه طراحی سایت نداشتم، بلکه عشق به قرآن باعث شد تا کمتر از یک ماه، بدون حمایت و بدون حضور در کلاس یا کارگاهی بصورت خودآموز این سایت جامع طراحی کنم؛ این در حالی است که چشمانم دچار بیماری کراتوکونوس بوده و نیازمند پیوند است.

حجت‌الاسلام رضا صبوری با بیان این‌که ترویج فرهنگ قرآنی از اهداف اصلی پایگاه قرآنی نجوا است، گفت: متاسفانه سایت جامعی در حوزه قرآن وجود نداشت، به همین دلیل تصمیم گرفتم سایتی جامع و کامل طراحی کنم که بتواند به تمامی نیازها و خواسته‌های کاربران قرآنی بصورت رایگان پاسخ دهد.

حجت الاسلام صبوری گفت: پایگاه قرآنی نجوا شامل مباحثی چون "تحقیق، ترتیل، تحدیر، مجموعه شراب بهشتی، تفسیر کل قرآن آقای قرائتی به تفکیک آیه و سایر مباحث قرآنی" بوده و در حال حاضر 30 دوره ترتیل کل قرآن کریم، 10 دوره ترتیل قاریان ایرانی و 20 دوره ترتیل قاریان غیرایرانی، چهار دوره تحدیر در این پایگاه قرآنی ارائه شده است که به تدریج گسترده‌تر نیز خواهد شد.

وی تاکید کرد: کیفیت صوت‌های ارائه شده و همچنین قابلیت پخش آنلاین از جمله ویژگی‌ها خاص پایگاه قرآنی نجوا است که این سایت را با سایر سایت‌های قرآنی متمایز می‌کند. همچنین جامعیت پایگاه قرآنی نجوا نیز ویژگی شاخص سایت بوده و تمام موضوعات قرآنی(ترتیل، تجوید، حفظ، فیلم ‌و سریال‌های قرانی و...) را تحت پوشش قرار می‌دهد.

این جوان تبریزی بیان کرد: ارائه‌ی هزاران فایل دیجیتالی پیرامون قرآن کریم با بهترین کیفیت و با قابلیّت پخش آنلاین فایل‌های صوتی و تصویری و همچنین دانلود مستقیم تمامی فایل‌ها به صورت نامحدود و ۱۰۰% رایگان از جمله ویژگی‌های این سایت بوده و روز به روز پربارتر خواهد شد.

وی در پایان افزود: هیچ یک از حقوق سایت متعلق به شخص یا نهاد حقیقی، حقوقی، خصوصی و یا دولتی نبوده و تمامی حقوق پایگاه قرآنی نجوا تنها متعلق به ولی عصر(عج) است و در حال حاضر «پایگاه قرآنی نجوا» به نشانی اینترنتی NajwaCo.IR، بزرگترین مرجع تخصصی قرآن کریم در سطح کشور است./935/د102/ب1

مرتضی شفیعی
ارسال نظرات