۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۶۰۲۷۹۲

بازدید آیت الله موسوی جزایری از ستاد کمک رسانی به سیل زدگان

بازدید آیت الله موسوی جزایری از ستاد کمک رسانی به سیل زدگان
آیت  الله موسوی جزایری از ستاد کمک رسانی به سیل زدگان خوزستانی بازدید کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، زعیم حوزه علمیه خوزستان، ظهر امروز از ستاد کمک رسانی به سیل زدگان استان خوزستان در حسینه بقیه الله بازدید کرد.

در این بازدید، حجت الاسلام اریکه، سخنگوی ستاد کمک رسانی به سیل زدگان، گزارشی از آخرین اقدامات صورت گرفته و کمیته‌های فعال در ستاد ارائه کرد.

آیت الله موسوی جزایری نیز با ابراز خوشحالی از راه اندازی ستاد ابراز امیدواری کرد تا چنین فعالیت‌هایی ادامه دار و طلاب و روحانیت با حضور در کنار سیل زده‌ها بتوانند، از درد‌ها و رنج این عزیزان بکاهند.

زعیم حوزه علمیه خوزستان با اشاره به کمک‌های جمع آوری شده در ستاد اظهار داشت: ستاد در کنار سایر نهاد‌های دولتی و برای پر کردن نقیصه‌ها و محدودیت‌هایی که نهاد‌هایی دولتی با آن مواجه هستند، راه اندازی و با جدیت پیگیر کار‌ها است.

لازم به ذکر است، ستاد مردمی کمک رسانی به سیل زدگان خوزستانی، زیرنظر آیت الله موسوی جزایری، زعیم حوزه علمیه خوزستان آماده دریافت کمک‌های نقدی هم وطنان به سیل زدگان است، هم وطنان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۴۵۱۴۷ به نام ستاد مردمی خدمات اجتماعی و حرکت‌های جهادی استان خوزستان تقدیم کنند.

ستاد کمک رسانی به سیل زدگان در برگیرنده کمیته‌های ترابری، اعزام مبلغ، فرهنگی، قرارگاه رسانه ای، رصد و پالایش، اساتید و مهندسین، پزشکی و روانشناختی، گروه‌های جهادی و اردوگاه ها، جمع آوری و توزیع اقلام، اقشار و بسیج است./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات