۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۰
کد خبر: ۶۰۲۸۰۴
مدیر حوزه علمیه مازندران:

سیل اخیر صحنه ای زیبا از وحدت مردم و روحانیت بود

سیل اخیر صحنه ای زیبا از وحدت مردم و روحانیت بود
مدیر حوزه علمیه مازندران گفت: سیل اخیر صحنه ای زیبا از حضور پررنگ گروه‌های جهادی، تبلیغی و بسیجی در خدمات رسانی به سیل زدگان بود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمود ابوترابی، مدیر حوزه علمیه مازندران امروز به همراه جمعی از معاونان این مدیریت از مناطق سیل زده شهرستان سیمرغ بازدید و از نزدیک در جریان روند کمک رسانی به مردم این منطقه قرار گرفتند.
 
وی در جمع گروه‌های بسیجی جهادی این شهرستان ضمن تقدیر از همت والای آحاد مردم به ویژه طلاب و گروه‌های بسیجی در خدمات رسانی به مردم سیل زده استان، افزود: سیل اخیر صحنه از حضور پررنگ گروه‌های جهادی، تبلیغی و بسیجی بوده است.
 
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با بیان این که پس از پیام مهم مقام معظم رهبری همه گروه‌ها و جریان‌ها برای کمک به مردم شهر‌های مختلف به صحنه آمدند، بیان داشت: اگر حضور گروه‌های تبلیغی، جهادی و بسیجیان در سیل اخیر نبود به طور حتم این بحران ادامه پیدا می‌کرد.
 
مدیر حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که طلاب جهادی و بسیجیان مخلص در کمال خلوص نیت و بدون هیچ توقعی در کنار مردم حاضر شدند و به ارائه خدمات به آن‌ها پرداختند، خاطرنشان کرد: علیرغم این که چندین هفته از سیل اخیر به مازندران و گلستان می‌گذرد، اما هنوز گروه‌های تبلیغی و جهادی در این مناطق مشغول خدمات رسانی هستند.
 
وی با بیان این که برخی گروه‌های تبلیغی و جهادی مازندران پس از بازگشت شرایط عادی به مناطق سیل زده آق قلا و سیمرغ به سایر نقاط کشور اعزام شدند، بیان داشت: در سیل اخیر این سطح از وحدت و همبستگی را در میان اقشار مختلف مردم شاهد بودیم.
 
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با اشاره به این که سیل اخیر نشان داد که تفکر و مدیریت جهادی و انقلابی هنوز در این کشور زنده و پویا است، خاطرنشان کرد: در شرایط تحریم، فشار‌های خارجی و مشکلات داخلی تنها با تفکر و مدیریت جهادی و انقلابی می‌توانیم از بحران‌ها عبور کنیم.
 
مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که این سرمایه‌های ارزشمند انقلاب است که باید قدر بدانیم، افزود: علیرغم برخی تبلیغات منفی علیه روحانیت و ارگان‌های انقلابی شاهد حضور پررنگ و اثرگذار این بخش‌ها در خدمات رسانی به مردم بودیم.
 
عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که روحانیت کاملاً خودجوش به کمک مردم در سیل اخیر شتافت، تصریح کرد: همراهی و کمک به مردم در شرایط مختلف وظیفه روحانیت است و هیچ گاه نسبت به انجام این وظیفه و رسالت خود کوتاهی نکرده است./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات