۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۷
کد خبر: ۶۰۲۸۰۶
از سوی مدرسه امام مهدی زرگان؛

کمپ های ویژه اسکان سیل زدگان راه اندازی شد

کمپ های ویژه اسکان سیل زدگان راه اندازی شد
حجت الاسلام عساکره از راه اندازی کمپ های ویژه اسکان سیل زدگان از سوی مدرسه امام مهدی (عج) زرگان خبر داد.
حجت الاسلام عساکره، معاون قرارگاه جهادی صاحب الامر مدرسه امام مهدی (عج) زرگان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه مدرسه از روز‌های آغازین بحران سیل در خوزستان قرارگاه را راه اندازی کرد، افزود: اعزام گروه‌های جهادگر از طلبه‌های حوزه به مناطق تحت پوشش به ویژه در شهرستان باوی و زرگان که دچار خطر سیل شده بودند، نخستین اقدام مدرسه بود تا از این طریق روحیه مقاومت در مردم تقویت و با توان بیشتری در احداث سیل بند‌ها گام بردارند.

معاون قرارگاه جهادی صاحب الامر مدرسه امام مهدی (عج) زرگان با بیان اینکه مدیریت حوزه نیز حضور فعالی در کمک رسانی به مناطق در خطر سیل داشت، افزود: خدمات لجستیکی، نیرو‌ها و امکانات مورد نیاز برای مناطق درگیر آب به سرعت از سوی مدیریت مدرسه تأمین و به مناطق هدف ارسال شد.

حجت الاسلام عساکره با اشاره به اینکه روحانیت مدرسه زیرنظر قرارگاه صاحب الامر مشغول خدمت رسانی است، تصریح کرد: اعزام نیرو، پخت روزانه ۱۰ هزار وعده غذایی در ۳ وعده برای مناطق تحت پوشش و مورد نیاز، اعزام مبلغان فرهنگی در کمپ‌های مسیر شهرستان باوی و منطقه زرگان از جمله کار‌های صورت گرفته است.

حجت الاسلام عساکره برگزاری برنامه‌های فرهنگی متناسب با اعیاد شعبانیه، پخش فیلم و کلیپ، بازی با کودکان و اهدای جوایز را از جمله اقدامات مبلغان اعزامی برشمرد و گفت: حوزه در یکی از مدارس آموزش و پرورش، یک کمپ راه اندازی کرده است که در آن طلاب خواهر و برادر به فعالیت می‌پردازند  و طلاب خواهر در جهت برآورده کردن نیاز‌ها و خواسته‌ها بانوان گام‌های مثبتی برداشتند.
                                ت/کمپ ویژه اسکان سیل زدگان راه اندازی شد
وی گفت: مدرسه، نیاز‌های مورد سیل زدگان را با گروه‌های جهادی شهرستان‌ها و استان‌های مختلفی از قبیل فارس، تهران، اراک و دانشگاه صنعتی شریف در میان گذاشته و از چنین ظرفیت‌هایی بهره برده تا اندکی از درد و رنج سیل زدگان را بکاهد.

حجت الاسلام عساکره گفت: قـرارگـاه جـهـادی صـاحـب الـامـر (عج) از گروه‌های جهادی، طلاب و دانشجویان، فعالان فرهنگی اهواز و شهرستان در زمینه‌های فرهنگی، برقکاری، جوشکاری، کمک‌های اولیه، بنایی، آشپزی، ایاب و ذهاب جهت مساعدت به سیل زدگان مناطق همجوار ثبت نام به عمل آورده و مشغول فعالیت است.
 
وی عنوان داشت: مدرسه علمیه کمپ هایی را در زرگان، شیبان، مویلحه، ویس، ملاثانی و مسیر تصفیه برای اسکان سیل زدگان تأسیس کرده است./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات