۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۸
کد خبر: ۶۰۲۸۰۸
نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج:

وحدت سپاه و ارتش از ره آوردهای انقلاب اسلامی است

وحدت سپاه و ارتش از ره آوردهای انقلاب اسلامی است
حجت الاسلام تویسرکانی گفت: انقلاب اسلامی امری آسمانی بود و طراحی و برنامه ریزی اهل زمین هیچ دخالتی در آن نداشت از اینر و آثار و برکات این انقلاب هم آسمانی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام تویسرکانی نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین عصر امروز در جمع فرماندهان نیروی زمینی و ارتش جمهوری اسلامی در محل سازمان بسیج به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت: من معتقدم انقلاب اسلامی امری آسمانی بود و طراحی و برنامه ریزی اهل زمین هیچ دخالتی در آن نداشت از این رو آثار و برکات این انقلاب هم آسمانی بود.

وحدت موجب حرکت در جهت پیشرفت است

وی در ادامه افزود: یکی از آثار آسمانی برای اهل زمین بستر و زمینه های ایجاد وحدت است که در جهت پیشرفت و تکامل هر چه بیشتر موثر خواهد بود.

حجت الاسلام تویسرکانی ضمن تبیین و تشریح آثار انقلاب اسلامی، ایجاد زمینه های وحدت و همبستگی اقشار جامعه اسلامی را یکی از آثار آن تلقی کرد و ابراز داشت: حقیقت این است که هر چه از انقلاب می گذرد، شاهد آثار مثبت بیشتری در نهاد جامعه هستیم و از جمله آنها همین وحدت میان سپاه و ارتش است.

استاد حوزه علمیه در ادامه اظهار کرد: ایجاد وحدت میان حوزه و دانشگاه، وحدت های نظامی، قومی مذهبی و حزبی از جمله آثار انقلاب اسلامی است.

انقلاب اسلامی وحشت افزا و الفت محور است

وی تاکید کرد: پیام انقلاب اسلامی وحشت افزا و الفت محور است و از همین رو شیطان بزرگ بیش از پیش از این نهاد انقلابی تنفر در دل دارد و چنین و چنان هر روزه شاهد فرافکنی هایی از سوی آنان بر علیه این نیروی مقدس مردمی هستیم.

حجت الاسلام تویسرکانی خاطرنشان کرد: هر چه از انقلاب می گذرد وحدت میان سپاه پاسداران و ارتش بیش از پیش می شود و باید به این اعتقاد داشت که انقلاب اسلامی در زمینه جهانی رو به صعود است و آمریکا به فرموده ی مقام معظم رهبری رو به افول قدم بر می دارد‌.

وی در پایان با اشاره به سیل اخیر و آثار انقلاب اسلامی متحد و منسجم ابراز کرد: نمونه بارز وحدت سیل اخیر بوده است که شاهد حضور تمامی اقشار جامعه در کمک رسانی و رفع معضلات فعلی هستیم، ره آورد وحدت نشان از عنایت الهی است./۸۱۱/ت302/ب1

محرمی محرمی
ارسال نظرات