۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۵
کد خبر: ۶۰۲۸۰۹
در پاسخ به شایعات فضای مجازی؛

شیوخ عشایر عرب خوزستان از روند ورود آب به هورالعظیم بازدید کردند

شیوخ عشایر عرب خوزستان از روند ورود آب به هورالعظیم بازدید کردند
شیوخ عشایر عرب خوزستان از روند ورود آب به هورالعظیم و سالم بودن سد کرخه بازدید کردند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، ظهر امروز در راستای پاسخ به شایعات مطرح شده در فضای مجازی، گروهی از بزرگان و شیوخ عشایر عرب، از هورالعظیم و سد کرخه بازدید کردند.

این بازدید در راستای نظارت بر روند ورود آب به هورالعظیم و اطمینان از سالم بودن سد کرخه از سوی سپاه حضرت ولی عصر (عج) صورت گرفته است.

در این بازدید سردار نقدی، معاون فرهنگی سپاه پاسداران و سردار شاهوارپور، فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان نیز حضور داشتند.

از سوی دیگر ظهر امروز بازدید هوایی فرماندهان و کارشناسان نیروی زمینی قرارگاه منطقه‌ای کربلا از روند امدادرسانی، پایش و شناسایی حرکت سیل آب و دورسازی آب روان‌ها از شهر‌های استان صورت گرفت.

لازم به ذکر است؛ در روز‌های اخیر شایعات بسیاری در فضای مجازی پیرامون ممانعت وزارت نفت از ورود آب به هورالعظیم در راستای حفظ دکل‌های نفتی منتشر شد، خبری که وزیر نفت به شدت تکذیب و اعلام کرد که هیچ عاقلی قبول نمی‌کند جان مردم بخاطر نفت به مخاطره بیفتد./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶
من از نزدیک با اعراب زندگی کردم .مردمی مهمان دوست و در ایام ماه رمضان مخصوصا سنگ تمام میگذارند.این قوم به مهمانشان اگر از سادات باشه احترام خاصی میگذارند فرقی برایشان نمیکنه این مهمان چند سالش باشه.البته الان کمی فرق کرده.اعراب خوزستان از طوایف مختلفی تشکیل شده.این قوم دارای اتحاد خواص اشیره ای هستند .از مهمانشان به طرز بسیار عالی پذیرایی میکنن.البته باید گفت درخوزستان اقوامهای مختلفی زندگی میکنن چه ترک وچه لر وعرب وچه فارس که در کنار هم به خوبی وبا سازش بسیار خوبی زندگی میکنن.من خود از طایفه سادات و بهمئی و مکوند هستم وارق خواصی دارم ولی دوستان وبرادران وخواهرانی در طوایف ترک زبان واعراب و دیگر طوایف دارم که مثال زدنی نیست.همه جای ایران سرای من است.
1
0