۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۶۰۲۸۱۵
حجت الاسلام والمسلمین قندهاری تأکید کرد؛

لزوم اجرايي شدن ابعاد مختلف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در وزارت دفاع

لزوم اجرايي شدن ابعاد مختلف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در وزارت دفاع
رببس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با تاكيد بر لزوم اجرايي شدن ابعاد مختلف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در وزارت دفاع گفت: به دنبال تعمیق باورهای دینی در جامعه هستیم.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین قندهاری رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در دیدار با کارکنان و مدیران این سازمان گفت: جنگ نرم دشمن امروز در فضای مجازی شدت یافته است و سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع برای مقابله با این جنگ تمام عیار و تعمیق باورهای دینی در جامعه، حضور مؤثری در فضای مجازی دارد.

وی یکی از دغدغه های حوزه فرهنگی کشور را شیوه ها و روشهای حضور در فضای مجازی دانست و گفت: پس از برگزاری جلسات کارشناسی متعدد و با کمک متخصصان امنیتی و فنی، امروز سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع توانسته با ایجاد کانالهای فرهنگی، قرآنی و اندیشه محور، حضوری مؤثر و فعال داشته باشد و گفتمان انقلاب و اسلام در این کانالها را به شکلی مطلوب و مؤثر برای عموم مردم ارائه نماید.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع افزود: افزایش مشارکت رده های تابعه سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در تأمین محتوای فرهنگی و عقیدتی فضای مجازی در سال جدید باید به صورت جدی در دستورکار قرار گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین قندهاری با اشاره به وقوع سیل در آستانه نوروز 98 درتعدادی از استانهای کشور و ایجاد خسارتهای مالی و جانی برای هموطنان عزیز گفت: واقعا در دل همه کارکنان و مدیران وزارت دفاع به عنوان عضوی از مردم ایران تألم خاطر ایجاد شد و بدین منظور برای جبران خسارتهای وارده به هموطنان سیل زده، قرارگاه مدیریت بحران در وزارت دفاع تشکیل شده تا انشاءالله برای ترمیم این مشکلات اقدام جدی صورت گیرد و تا کنون نیز اقدامات مؤثری صورت گرفته است.

وی افزود: همه مدیران و کارکنان وزارت دفاع با همت و حمیت، برای کمک به سیل زدگان کشور از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

حجت الاسلام و المسلمین قندهاری با تاكید بر لزوم اجرایی شدن ابعاد مختلف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در وزارت دفاع گفت: پس از ابلاغ بیانیه گام دوم انقلاب توسط رهبرمعظم انقلاب اسلامی این سازمان با تشکیل شورای عالی در خصوص اجرائی کردن مفاد آن تا کنون 5 جلسه برگزار و مصوباتی را در این خصوص ابلاغ نمود.
وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر توجه به تعمیق بصیرت افزائی کارکنان نیروهای مسلح گفت: در این راستا وزارت دفاع توانسته است مراکز و پایگاه های بصیرت افزائی را در شهرهای مختلف کشور مانند قم، مشهد، شیراز و تبریز ایجاد نماید و با ارائه برنامه های پر محتوا و فاخر، ظرفیت بسیار مناسبی برای تعمیق معنویت در کارکنان و خانواده های وزارت دفاع فراهم نموده است.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع توجه به جوان گرائی را یکی از مطالبات مقام معظم رهبری دانست و گفت: وزارت دفاع نیز برای اجرائی نمودن فرامین معظم له نسبت به انتقال تجربه به جوانان اقدامات مؤثری نموده است و انتصاب مشاور جوان در سازمان عقیدتی سیاسی و ورود جوانان دارای صلاحیت در حلقه های مدیریتی از برنامه هائی است که انشاءالله به زودی شاهد آن خواهیم بود.

وی با اشاره به توفیق سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در انجام کامل و جامع برنامه های مصوب خود در سال 97 گفت: به حمدالله با تکیه بر ظرفیت های انسانی هوشمند، مؤمن، جهادی و ولائی در سازمان عقیدتی سیاسی توانستیم برنامه های محوله را در سال گذشته با وجود مشکلات مالی، به صورت کامل اجرا کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تبریک فرا رسیدن ایام پر برکت ماه شعبان، این ماه را ماه استغفار و پاکی روح و جان از آلودگیهای نفسانی دانست و گفت: برای اهل دل و صاحبان خرد و معنا ماه شعبان مانند ماه اسفند و روزهای پایانی سال برای عامه مردم است و در این ماه، سالکان طریق الی الله دل و جان و خود را از زنگارها و آلودگیها پاک نموده و خود را برای تقرب به خدای متعال در ماه رمضان آماده می کنند.841/د102/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات