۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۷
کد خبر: ۶۰۲۸۲۶
معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش:

منشأ خصم استکبار، فعالیت بی حد و مرز سپاه پاسداران است

منشأ خصم استکبار، فعالیت بی حد و مرز سپاه پاسداران است
امیر هادیان گفت: در بیانات رهبر انقلاب مشاهده می کنیم از بسیج به عنوان یکی از امیدهای این انقلاب و منشا اقتدار و انسجام نظام و نیروهای انقلابی یاد شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، امیر خلبان مهدی هادیان معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران عصر امروز در جمع فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نماینده ولی فقیه در بسیج به ایراد سخنرانی پرداخت و ضمن تبریک اعیاد ایام شعبانیه ابراز داشت: بنده به سهم خودم سال نو، اعیاد گذشته ماه رجب و اعیاد پیش روی ماه شعبان را به همه ی عزیزان پاسدار تبریک و تهنیت عرض می کنم و از باری تعالی توفیق خدمت و مجاهدت مخلصانه در رکاب حضرت ولی عصر(عج) را مسئلت می کنم.

وی ادامه داد: از طرف جانشین محترم نیروی هوایی سلام گرم ایشان را به جمع مجاهدان و پاسداران این مرز و بوم ابلاغ می کنم و امید دارم در راستای عمل به فرامین ولی امر مسلمین تحت توجهات حضرات معصومین در مقابل استکبار جهانی با رمز اتحاد و انسجام به پیروزی خواهیم رسید.

عنایت ویژه به سپاه در کلام امام راحل و مقام معظم رهبری

امیر، مهدی هادیان با اشاره به نفس مسیحایی امام راحل عظیم الشان ابراز داشت: با مراجعه به نفس مسیحایی امام راحل در بیانات معظم له مشاهده می کنیم از بسیج به عنوان یکی از امیدهای این انقلاب و منشا اقتدار و انسجام نظام و نیروهای انقلابی یاد شده است.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش ضمن تشریح فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: در قاموس فرمایشات همچنین ایشان همواره عنایت ویژه ای به این نهاد انقلابی شده است.

وی در ادامه اشاره کرد: عزیزان پاسدار از بدو انقلاب اسلامی وظیفه حفظ و صیانت از آرمان های این انقلاب را به عهده داشته اند و دوشادوش نیروهای نظامی در خلق حماسه هشت سال دفاع مقدس نقش آفرین بوده اند.

امیر هادیان ضمن اشاره به اتحاد سپاه و ارتش گفت: سپاه در کنار ارتش قدرت دو چندان صیانت از این آرمان ها را خواهد داشت و در تمامی عرصه ها در کنار یکدیگر از این مرز و بوم به دفاع از سنگرهای عقیدتی، منطقه ای و استراتژیک جمهوری اسلامی پرداخته اند.

سپاه و ارتش پشتوانه نظام و انقلاب هستند

وی در ادامه افزود: سپاه و ارتش هر دو پشتوانه نظام اسلامی بوده و به اقتضای زمان و وظیفه هر کدام در رسته ای به ایفای نقش و خدمت خود پرداخته است.

رییس سابق دانشگاه شهید سیاری ارتش در پایان ضمن پاسخ به اقدام خصمانه آمریکا در تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همین وحدت سپاه و ارتش و فعالیت بی حد و مرز این نهاد انقلابی خشم دشمن را بر انگیخته تا از این موضوع رنج ببرند و دست به چنین کار احمقانه ای بزنند، الحمدلله که خداوند متعال دشمنان ما را از احمق های درجه یک آفرید.

وی تاکید کرد: ما همه سرباز ولایت و با شعار من یک سپاهی ام نیز دوشادوش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستیم در یک کلمه این شعار سرمشق ولایتمداری است./۸۱۱/پ202/ب1

محرمی محرمی
ارسال نظرات