۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۱
کد خبر: ۶۰۲۸۲۸
عصر امروز؛

معاون نیروی هوایی ارتش با نماینده ولی فقیه در بسیج دیدار کرد

معاون نیروی هوایی ارتش با نماینده ولی فقیه در بسیج دیدار کرد
معاون نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی عصر امروز با نماینده ولی فقیه در بسیج مستضعفین دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، معاون نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی عصر امروز با نماینده ولی فقیه در بسیج مستضعفین دیدار کرد.

در ابتدای این محفل انقلابی ضمن قرائت قرآن و تبریک ایام ولادت شعبانیه امیر خلبان هادیان ضمن اشاره به اتحاد سپاه و ارتش گفت: سپاه در کنار ارتش قدرت دو چندان صیانت از این آرمان ها را خواهد داشت و در تمامی عرصه ها در کنار یکدیگر از این مرز و بوم به دفاع از سنگرهای عقیدتی، منطقه ای و استراتژیک جمهوری اسلامی پرداخته اند.

وی در ادامه افزود: سپاه و ارتش هر دو پشتوانه نظام اسلامی بوده و به اقتضای زمان و وظیفه هر کدام در رسته ای به ایفای نقش و خدمت خود پرداخته است.

رییس سابق دانشگاه شهید سیاری ارتش در پایان ضمن پاسخ به اقدام خصمانه آمریکا در تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همین وحدت سپاه و ارتش و فعالیت بی حد و مرز این نهاد انقلابی خشم دشمن را بر انگیخته تا از این موضوع رنج ببرند و دست به چنین کار احمقانه ای بزنند، الحمدلله که خداوند متعال دشمنان ما را از احمق های درجه یک آفرید.

وی تاکید کرد: ما همه سرباز ولایت و با شعار من یک سپاهی ام نیز دوشادوش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستیم در یک کلمه این شعار سرمشق ولایتمداری است.

در ادامه این محفل و دیدار جمعی از فرماندهان سپاه و ارتش، حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی در ادامه افزود: یکی از آثار آسمانی برای اهل زمین بستر و زمینه های ایجاد وحدت است که در جهت پیشرفت و تکامل هر چه بیشتر موثر خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی ضمن تبیین و تشریح آثار انقلاب اسلامی، ایجاد زمینه های وحدت و همبستگی اقشار جامعه اسلامی را یکی از آثار آن تلقی کرد و ابراز داشت: حقیقت این است که هر چه از انقلاب می گذرد، شاهد آثار مثبت بیشتری در نهاد جامعه هستیم و از جمله آنها همین وحدت میان سپاه و ارتش است.

استاد حوزه علمیه در ادامه اظهار کرد: ایجاد وحدت میان حوزه و دانشگاه، وحدت های نظامی، قومی مذهبی و حزبی از جمله آثار انقلاب اسلامی است.

وی تاکید کرد: پیام انقلاب اسلامی وحدت افزا و الفت محور است و از همین رو شیطان بزرگ بیش از پیش از این نهاد انقلابی تنفر در دل دارد و چنین و چنان هر روزه شاهد فرافکنی هایی از سوی آنان بر علیه این نیروی مقدس مردمی هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی خاطرنشان کرد: هر چه از انقلاب می گذرد وحدت میان سپاه پاسداران و ارتش بیش از پیش می شود و باید به این اعتقاد داشت که انقلاب اسلامی در زمینه جهانی رو به صعود است و آمریکا به فرموده ی مقام معظم رهبری رو به افول قدم بر می دارد‌.

گفتنی است این دیدار در حضور فرماندهان ارتش و سپاه از جمله سردار طهماسبی برگزار شد و در پایان حجت الاسلام والمسلمین تویسرکانی ضمن خرسندی از این دیدار صمیمی خواستار استمرار این روابط شد./۸۱۱/پ203/ب1

محرمی محرمی
ارسال نظرات