۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۸
کد خبر: ۶۰۲۸۲۹

نفرات برتر مسابقات بین المللی قرآن طلاب مشخص شدند+اسامی

نفرات برتر مسابقات بین المللی قرآن طلاب مشخص شدند+اسامی
اسامی نفرات برتر سومین دوره مسابقات بین المللی طلاب علوم دینی جهان اسلام در مراسم اختتامیه این مسابقات اعلام شد که در سه بخش طلاب ایرانی حائز رتبه اول شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم اختتامیه سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم طلاب علوم دینی عصر امروز در سالن همایش های بین المللی مدرسه علمیه امام کاظم(ع) برگزار شد.

بر اساس این گزارش، اسامی نفرات برتر سومین دوره مسابقات بین المللی طلاب علوم دینی جهان اسلام در رشته های حفظ و تفسیر قرآن کریم، قرائت و تفسیر قرآن کریم، ترتیل و تفسیر قرآن کریم و خطابه قرآنی از سوی کمیته علمی و محتوایی مسابقات اعلام شد.

در رشته خطابه قرآنی این دور از مسابقات آقایان عمر سفرانی از سوریه، عبدالکامل از روسیه و محمد صاحب علی الانباری از عراق به ترتیب مقام اول تا سوم را به دست آوردند.

روح الله آقایی از ایران، سید مهدی مشرف از افغانستان و محمد السید موسی از لبنان نیز افرادی بودند که در رشته ترتیل و تفسیر قرآن کریم حائز نمرات برتر شده و صاحب مقام شدند.

در بخش حفظ و تفسیر قرآن کریم نیز به ترتیب آقایان محمد خاکپور از ایران، احمد محمد طاهر از چاد و محمد بهدی از الجزایر حائز مقام برتر شدند.

سلمان اصل غوابش از ایران، محمدکریم محسنی از افغانستان و صدیق ملیانا از اندونزی نیز به ترتیب 3 نفر برتر در رشته قرائت تحقیق و تفسیر قرآن کریم شناخته شدند.

این افراد در مراسم اختتامیه سومین دوره بین المللی مسابقات بین المللی قرآن کریم طلاب مورد تجلیل قرار گرفته و هدایا و لوح تقدیر خود را از دست حضرت آیت الله مکارم شیرازی و آیت الله اعرافی و همچنین حجت الاسلام والمسلمین خاموشی دریافت کردند.

گفتنی است، سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن طلاب علوم دینی از 21 فروردین ماه در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل و خطابه قرآن کریم با حضور 56 نماینده از 35 کشور مسلمان جهان آغاز شد که پس از 2 روز رقابت، تعداد 12 نفر به عنوان نفرات برتر شناخته شدند./1330/ج

ارسال نظرات