۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۰
کد خبر: ۶۰۲۸۳۰

حمایت اداره اوقاف و امور خیریه همدان از سپاه پاسداران

حمایت اداره اوقاف و امور خیریه همدان از سپاه پاسداران
اداره کل اوقاف و امور خیریه همدان با صدور بیانیه ای به اقدام دولت آمریکا در قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نهادهای تروریستی واکنش نشان داد و آن را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، اداره کل اوقاف و امور خیریه همدان، با صدور بیانیه ای اقدام اخیر دولت آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان های تروریستی را محکوم کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انقلاب شکوهمند اسلامی حرکتی مبتنی بر آگاهی، اندیشه، فرهنگ و معارف غنی دینی و اسلامی بود که با تحول در تمامی عرصه‌های اجتماعی و اقتصادی، اندیشه‌های پوچ لیبرالیستی و مادی گرایی را به چالش فراخواند.

اکنون که انقلاب اسلامی با پایداری و مقاومت مثال زدنی مردم عزیز و سرافراز، هوشمندی و اقتدار رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و تلاش فرزندان ملت، کشور عزیز را در قله های عزت و سرفرازی نشانده و دشمنان زبون را رسوا نموده است و دلهای آزادیخواهان جهان را شیفته اسلام ناب محمدی(ص) ساخته است، دشمنان حیله گر سعی دارند به بهانه های واهی موانعی بر سر راه تابناک آن قرار دهند که موضع گیری های احمقانه رییس جمهور فاسد رژیم جنایت کار آمریکا علیه فرزندان انقلابی ملت درسپاه پاسداران انقلاب اسلامی که به حق از پایه های اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و  پیشگامان مبارزه با تروریسم است، نشان از مواضع خصمانه  آنان در برابر حق طلبی، عدالت خواهی و رویارویی با مردم ایران اسلامی می باشد.

اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان با حمایت همه جانبه از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام می‌کند که دولت آمریکا و نیروهای تحت حاکمیت این رژیم جنایت کار را حامی تروریسم می داند که دستشان به خون ملت‌های مظلوم منطقه از جمله: افغانستان، عراق، یمن و... آغشته بوده و خوی ددمنشانه حاکمان شیطان بزرگ هیچ شکی برای تمامی انسانهای آزاده و خیرخواه باقی نمی گذارد که آمریکا منشأ بزرگ صدور تروریسم در دنیاست که بی شک باید تمامی سران آن را به عنوان جنایتکار جنگی در دادگاه های صالحه محاکمه نمود.

سپاه نیروی مردمی و برخواسته از بطن مردم ایران اسلامی است که هدفی جز حمایت از مظلومانی که مورد ظلم و ستم قرار گرفته اند، ندارد بنابراین اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان حمایت قاطع خود را از این نیروی مردمی و حافظ نظم و امنیت ایران اسلامی اعلام نموده و همگام با مردم متدین و انقلابی ایران اسلامی، ضمن محکوم کردن اقدامات خصمانه ایالات متحده آمریکا و رییس جمهور بی خرد آن اعلام می کنیم آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و رجاء واثق داریم که مکر و کید دشمنان قسم‌خورده‌ی انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران به‌زودی به خودشان بازخواهد گشت.

هادی شاملو
ارسال نظرات