۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۶۰۲۸۹۰
حجت الاسلام بی آزار تهرانی:

فعالیت های جهادی مانعی در برابر القای ناکارآمدی نظام اسلامی است

فعالیت های جهادی مانعی در برابر القای ناکارآمدی نظام اسلامی است
حجت الاسلام بی آزار تهرانی با بیان خدمات یک عده جوان بی توقع به سیل زدگان، گفت: چنین کار‌هایی دیگر پاشنه آشیل دشمن برای القای ناکارآمدی نظام اسلامی نخواهد بود.
حجت الاسلام احسان بی آزار تهرانی، کارشناس مسائل مذهبی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به زیبایی کار‌های تشکیلاتی جهادی اظهار داشت: چنین اقداماتی جلوی پول پاشی ها، دل رنجی‌ها و اعتراضات را خواهد گرفت؛ زیرا در صورت عدم تقسیم درست کمک‌های مردمی، حرف و سخن بسیاری در میان خواهد شد و گلایه مندی‌ها را در پی خواهد داشت.

کارشناس مسائل مذهبی با بیان اینکه کار‌های تشکیلاتی به دور از تشریفات کاری و اثرگذار هستند، تصریح کرد: طلاب و روحانیت در ستاد کمک رسانی به سیل زدگان بدون کار‌های تشریفاتی و ردیف بودجه و تنها با استفاده از کمک‌های مردمی مشغول خدمت هستند و با راه اندازی کمیته‌های مختلف، همگان را برای خدمت رسانی گرد آوردند.

استاد حوزه علمیه، توجه به مسائل روانشناسی سیل زدگان و دعوت از متخصصان امر را از نکات بارز ستاد کمک رسانی به سیل زدگان برشمرد و گفت: راه اندازی قرارگاه رسانه‌ای ستاد و انسجام بچه‌های ارزشی و انقلابی، صدای مخالفان را درآورده است و قطعا چنین قرارگاهی باید خدمات صورت گرفته ستاد را به گوش همگان برساند.

حجت الاسلام بی آزار تهرانی با بیان اینکه خروجی فعالیت‌های ستاد در خور توجه و به هیچ وجه با فعالیت سایر نهاد‌ها موازی کاری ندارد، افزود: همانطور که سردار سلیمانی گفت هر که عزم دفاع از حرم دارد به خوزستان بیاید، اکنون اینجا نیز دفاع از حرم است و بنده با همان لباسی که عازم سوریه شدم در حال حاضر با همان لباس در مناطق سیل زده حضور دارم.

وی بازگویی، انتشار و طرح خدمات صورت گرفته یک عده جوان بی توقع و بدون هیچگونه چشمداشت به سیل زدگان را سبب دمیدن روحیه امید برشمرد و گفت: چنین کار‌هایی دیگر پاشنه آشیل دشمن برای القای ناکارآمدی نظام اسلامی نخواهد بود و به ضرس قاطع ناامیدی دشمن را در پی خواهد داشت.

کارشناس مسائل مذهبی با بی نظیر دانستن مردم ایران گفت: هشتک مردم برای مردم را به مدت یک سال است که راه اندازی کردیم و در برخی موارد شاهد هستیم که مسؤولان از سرعت عمل، حضور، هوشیاری و بصیرت مردم عقب می‌مانند؛ البته قصد ما از راه اندازی هشتک این نیست که وظیفه مسؤولان کم رنگ‌تر شود.

استاد حوزه علمیه بیان داشت: حرکت‌های مردمی کمک به مسؤولان و دولتمردان است و هرگز موازی کاری در امور نیست./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات