۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۶۰۲۹۰۹
آیت الله شب زنده دار:

حوزویان فرمایشات رهبری را با استدلال و بیان روشن برای مردم تبیین کنند

حوزویان فرمایشات رهبری را با استدلال و بیان روشن برای مردم تبیین کنند
آیت الله شب زنده دار با تأکید بر تبیین فرمایشات رهبر انقلاب با استدلال و بیان روشن گفت: باید فرمایشات رهبر انقلاب به خوبی تبیین شود تا دشمن نتواند ذهن ها را منحرف کند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله محمد مهدی شب زنده دار عضو فقهای شورای نگهبان در جلسه تبیین و تجلیل بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، با اشاره به برکت و اثر ششم انقلاب اسلامی در بیانیه رهبر معظم انقلاب گفت: افزایش چشمگیر معنویت و اخلاق در فضای عمومی جامعه از برکات انقلاب است.

وی وضعیت حال و گذشته را مقایسه کرد و افزود: این واقعیت قابل تصدیق است که عمل به فروع و ارتباط با خداوند متعال و انگیزه معنوی در دوران بعد از انقلاب نسبت به سابق بسیار بیشتر شده است، نماد این معنویت عبارت از آنچه که در اعتکاف ها می بینیم است که قشرهای جوان در اصناف مختلف علاقه مند به مناجات و ارتباط با خداوند متعال هستند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم عشق مردم به حضرت سیدالشهدا(ع) و احساسات در عاشورا و اربعین را از دیگر نقاط برجسته ارتقای معنویت بعد از انقلاب دانست و اظهار داشت: البته معنویت در حد کمالی که توقع می رود ارتقا نداشته است اما افزایش چمشگیر معنویت برای افراد با انصاف مشهود است.

وی ادامه داد: انسان های مقید به دستورات دینی زیاد هستند، البته وضعیت معنویت باید ارتقای بیشتری داشته باشد اما وضعیت معنویت در بعد از انقلاب با قبل از آن قابل مقایسه نیست.

آیت الله شب زنده دار با تأکید بر تبیین فرمایشات رهبر معظم انقلاب با استدلال و بیان روشن توسط حوزویان برای مردم ابراز داشت: باید فرمایشات رهبر معظم انقلاب به خوبی تبیین شود تا دشمن نتواند با مغالطه کاری خود ذهن ها را منحرف کند.

محمد قمین
ارسال نظرات