۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳
کد خبر: ۶۰۲۹۱۱
حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر:

سپاه برگرفته از متن جامعه ایران اسلامی است

سپاه برگرفته از متن جامعه ایران اسلامی است
استاد حوزه علمیه قم با تأکید بر این که سپاه روحیه جهادی شهادت طلب و بدون واهمه از استکبار دارد، گفت: سپاه برگرفته از متن جامعه ایران اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین سید جلال رضوی مهر عضو هیأت رییسه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با محکوم کردن اقدام اخیر ترامپ در تروریستی خواندن سپاه، اظهار داشت: سپاه قدرتمند نظام مقدس جهموری اسلامی در همه میدان ها چون خورشیدی در آسمان افکار ملت های آزاده دنیا خوش درخشیده است.

وی بیان کرد: کسانی که امروز در کاخ سفید علیه سپاه تصمیم سازی می کنند آلودگان فکری اطلاعات غلطی هستند که یهود صهیونیسم به آنها داده است.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر با تأکید بر این که آمریکایی ها نباید فراموش کنند چگونه مانند موش در دست سپاهیان بر عرصه کشتی در آب های نیلگون خلیج فارس به اسارت گرفته شده بودند، افزود: اگر این بار شبیه قصه به اسارت در آمدن آنها در خلیج فارس واقع شود دیگر نه برای آنها پوشاکی است و نه دستمالی که اشک چشم خود را بگیرند.

عضو هیأت رییسه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم سپاه پاسداران را فرزند جهادی مکتب خمینی کبیر خواند که در بلندای تاریح ماندگاری دارد و ابراز کرد: آرم سپاه انقلاب اسلامی مزین شده به آیه قرآن است و این آرم نشانه عزت، افتخار، شرافت و آزادگی است.

نائب رییس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم تصریح کرد: حکام سلطه، امپریالیسم، صهیونیسم و دولت های مرتجع منطقه بدانند سپاه پاسداران همچون قلب در سینه ملت های احرار می تپد و تپش او یک جریان آزادی خواهی و زمینه سازی برای ظهور حکومت منجی جهانی عالم بشریت است.

وی با بیان این که طلاب سراسر میهن اسلامی اقدام ترامپ را محکوم می کنند، اظهار داشت: طلاب حوزه علمیه اعلام می دارند نیروهای تروریستی ارتش آمریکا در هیچ جای دنیا در امان نیستند و این حرکت ترامپ احمق آخرین میخ بر تابوت حکومت او بود که هم دموکرات ها و هم جمهوری خواهان در آینده شاهد سقوط دولت ترامپ خواهند بود.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر در ادامه پیشنهاد داد هر خانواده ایرانی یکی از فرزندان خود را به افتخار استخدام در سپاه پاسداران در آورد تا استکبار بداند هشتاد میلیون ایرانی عضو سپاه پاسداران هستند.

استاد حوزه علمیه با تأکید بر این که جریان و حرکت سپاه یک تحول عظیم برگرفته از عقیده و ایمان مردم ایران است، گفت: سپاه پاسداران فقط یک سازمان نظامی در داخل ایران نیست بلکه یک جریان عقیدتی در میان کل عالم است و همه باید بدانند سپاه روحیه جهادی شهادت طلب و بدون واهمه از استکبار دارد.

وی سپاه را برگرفته از آیه «کلمه طیبه اصلها ثابت و فرعها فی السماء» دانست و افزود: لباس سبز سپاه لباس اهل بهشت است و افتخار حوزه های علمیه، دولت، مجلس و همه اصناف و اقشار جامعه به سپاه این است که سپاه برگرفته از متن جامعه ایران اسلامی است./927/ج

عباس قاسم پور
ارسال نظرات