۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۶۰۲۹۲۲
امام جمعه بروجرد:

ساخت و ساز غیرمجاز در مسیر رودخانه خسارت به بار آورد

ساخت و ساز غیرمجاز در مسیر رودخانه خسارت به بار آورد
امام جمعه بروجرد با اشاره به خسارات ناشی از سیل اخیر، گفت: ساخت و ساز غیر مجاز یکی از عوامل اصلی این خسارات بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سیدعلی حسینی، امام جمعه بروجرد، ظهر امروز در شورای اداری شهرستان بروجرد، با اشاره وقوع سیل اخیر و خسارت های ناشی از آن گفت: عوامل مختلفی در بروز خسارت ها نقش داشت و مهم ترین آن می توان به عدم رعایت قوانین و ساخت و سازهای غیر مجاز در حریم رودخانه ها اشاره کرد.

وی با تأکید بر اینکه مردم باید به قوانین توجه داشته باشند و در ساخت منازل خود به این قوانین احترام بگذارند تا گرفتار مشکلات نشوند، افزود: نباید در حریم رودخانه مجوز ساخت داده شود و باید نظارت ها بیشتر باشد.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه باران رحمت الهی است و این بارندگی ها موجب جبران خشکسالی در سال های گذشته شد، افزود: با تقویت زیرساخت ها و توجه به استانداردها باشد جلوی وقوع حادثه گرفته شود.

وی اظهار داشت: ار مردم به رعایت موارد اصولی و فنی در ساخت و سازها توجه می کردند و ساخت و ساز غیر مجاز در مسیر رودخانه‌ها صورت نمی گرفت، خسارت ها کمتر و یا شاید خسارتی صورت نمی گرفت.

امام جمعه بروجرد در ادامه بر تقویت ایمان تأکید کرد و گفت: صبر در برابر مشکلات گره گشا خواهد بود و تقویت ایمان رمز موفقیت در هر شرایطی و تحمل مشکلات است./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات