۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۶۰۲۹۲۸

نشست هم‌اندیشی مدرسان سواد رسانه ای حوزه برگزار می شود

نشست هم‌اندیشی مدرسان سواد رسانه ای حوزه برگزار می شود
نشست هم‌اندیشی مدرسان سواد رسانه و فضای مجازی به پیشنهاد کارگروه رسانه و فضای مجازی شواری هماهنگی نهادهای عالی حوزوی و مشارکت این نهادها برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام وحیدرضا ملکی رئیس اداره تبلیغ مجازی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و دبیر نشست هم اندیشی مدرسان سواد رسانه و فضای مجازی در گفتگو با خبرنگار بلاغ گفت: نشست هم‌اندیشی مدرسان سواد رسانه و فضای مجازی به پیشنهاد کارگروه رسانه و فضای مجازی شواری هماهنگی نهادهای عالی حوزوی و مشارکت این نهادها برگزار می‌شود. برنامه این نشست نیم روزه در سه بخش «خیر مقدم و سخنرانی افتتاحیه»، «بررسی محورهای نشست در میزکارهای اختصاصی» و «جمع بندی و سخنرانی اختتامیه» تنظیم شده است.

وی ادامه داد: شروع نشست با خیرمقدم و گزارش اجمالی یکی از اعضاء کارگروه رسانه و فضای مجازی خواهد بود. سپس یکی از مدیران نهادهای حوزوی به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت. در بخش دوم محورهای نشست به صورت زیر در میزکارهای تخصصی بررسی می شود:
۱. دین، رسانه و فضای مجازی؛
۲. رسانه‌شناسی؛
۳. تولید و تحلیل محتوا، تفکر انتقادی؛
۴. مدیریت رسانه و فضای مجازی(خانواده و تربیت رسانه‌ای).

در هر میزکار ضمن بهره مندی از دیدگاه‌های اساتید دعوت شده، مدرسان محترم بر اساس انتخاب خود در این میزکارها به بحث و گفتگو خواهند پرداخت.

حجت الاسلام ملکی افزود: نشست اختتامیه این هم اندیشی با ارائه گزارش دبیران محترم پنل های اختصاصی آغاز شده و در خاتمه جناب آقای دکتر بهمنی، رئیس محترم مرکز رسانه‌های دیجیتال، در بیانات خود سیاست‌های این مرکز و امکانات و زمینه‌های تعامل و بهره گیری از ظرفیت‌های مدرسان سواد رسانه را تبیین خواهد کرد.

رئیس اداره تبلیغ مجازی خاطر نشان کرد: در حاشیه این نشست، ظرفیتهای نهادهای حوزوی در حمایت از مدرسان و توسعه دوره های سواد رسانه و فضای مجازی نیز ارائه خواهد شد.

وی زمان برگزاری این نشست را چهارشنبه ۲۸ فروردین ماه از ساعت ۱۵.۳۰ الی ۲۰ در محل قم ، بلوار محمد امین، مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران – سالن همایش ها اعلام کرد و گفت: در پایان اساتید به صرف شام میهمان خواهند بود. /924/ج

حسین عجمی
ارسال نظرات