۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۲
کد خبر: ۶۰۲۹۳۶
مدیر مدرسه اهل بیت «لیبریا» آفریقا:

امام حسین مشعل هدایت آزادی خواهان جهان است

امام حسین مشعل هدایت آزادی خواهان جهان است
مدیر مدرسه اهل بیت (ع) «لیبریا» آفریقا در همایش بین المللی «بهار شهادت» خاطرنشان کرد: امام حسین (ع) مشعل و چراغ هدایت آزادی خواهان جهان است.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ «عسکری موسی کرومان» مدیر مدارس اهل بیت (علیهم السلام) در کشور لیبریا در غرب آفریقا طی گفت وگویی در حاشیه پانزدهمین همایش بین المللی و فرهنگی بهار شهادت گفت: سفر به شهر مقدس کربلا و زیارت بارگاه های مطهر امام حسین (علیه السلام) و برادر بزرگوارش حضرت عباس (علیه السلام) در این شهر، هدیه بزرگ  خداوند متعال به ما و تمامی آزادگان جهان است.

وی بر ضرورت تمسک به سیره اهل بیت (علیهم السلام) تاکید کرد و اظهار داشت: امام حسین (علیه السلام) مشعل و چراغ هدایت آزادی خواهان جهان است بر این اساس حضور در چنین همایش های مایه افتخار است.

حجت الاسلام شیخ عسکری موسی کرومان پانزدهمین همایش بین المللی و فرهنگی بهار شهادت را بسیار ارزشمند توصیف کرد و خاطرنشان ساخت: پیام این همایش به جهانیان، پیروی از دین حق است.

لازم به ذکر است؛ جشنواره بین‌المللی سالانه «بهارشهادت» به مناسبت اعیاد شعبانیه و به همت دو آستان مقدس حسینی و عباسی در کربلا برگزار می‌شود و محافل انس با قرآن، جلسات پژوهشی، شب شعر، محافل ادبی، فعالیت‌های فرهنگی و برپایی نمایشگاه کتاب از جمله برنامه‌های این جشنواره است.

ارسال نظرات