۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۶۰۲۹۵۳

استاد دانشگاه انگلیس خواستار معرفی اسلام صحیح به جوامع غربی شد

استاد دانشگاه انگلیس خواستار معرفی اسلام صحیح به جوامع غربی شد
استاد دانشگاه انگلیس بیان کرد: رسانه های معاند چهره اسلام را مخدوش کرده اند بنابراین علما باید اسلام حقیقی را معرفی کنند.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، «روبرت ليف» استاد دانشگاه انگلیس طی گفت‎وگویی در حاشیه پانزدهمین همایش بین المللی و فرهنگی «بهار شهادت» که در صحن مطهر امام حسین (علیه السلام) در کربلا معلا برگزار شد، گفت: رسانه های انگلیسی، اسلام حقیقی را به طور صحیح به جوامع غربی معرفی نمی کنند.

وی افزود: معرفی اسلامی صحیح به جوامع غربی و بیان آثار مثبت آن بسیار حایز اهمیت است زیرا رسانه های معاند تلاش وافری برای خدشه دار کردن این دین الهی انجام داده اند.

استاد دانشگاه انگلیس تصریح کرد: علما، شخصیت های دینی، فرهنگی و دانشگاهی در کشورهای غربی وظیفه دارند که مسلمان حقیقی را در برابر مسلمان ساخته و پرداخته شده در رسانه های غربی معرفی کنند.

لازم به ذکر است، جشنواره بین‌المللی سالانه «بهارشهادت» به مناسبت اعیاد شعبانیه و به همت دو آستان مقدس حسینی و عباسی در کربلا با حضور بیش از 40 کشور برگزار شد و محافل انس با قرآن، جلسات پژوهشی، شب شعر، محافل ادبی، فعالیت‌های فرهنگی و برپایی نمایشگاه کتاب از جمله برنامه‌های این جشنواره بود.

ارسال نظرات