۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۱
کد خبر: ۶۰۲۹۵۷
حجت الاسلام صادقی خبر داد؛

بهره گیری از ظرفیت طلاب جوان به منظور پر کردن خلأهای تبلیغی

بهره گیری از ظرفیت طلاب جوان به منظور پر کردن خلأهای تبلیغی
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران از اجرای طرح بینات به منظور پر کردن خلأهای تبلیغی موجود در مناطق استان خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران امروز در دوره آموزشی طرح بینات که با حضور طلاب مدارس علمیه استان در ساری برگزار شد، از این طرح به عنوان یکی از طرح‌های موفق معاونت تبلیغ یاد کرد و گفت: طرح بینات ویژه طلاب مشغول به تحصیل در حوزه است.
 
وی با بیان این که این طرح با هدف آشنایی طلاب مهارت‌های تبلیغی طراحی و اجرا می‌شود، افزود: در طرح بینات هر مدرسه باید پنجاه پایگاه مردمی تبلیغی در اطراف خود داشته باشد.
 
حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که یکی دیگر از اهداف طرح بینات پر کردن خلأ‌های تبلیغی موجود در هر منطقه‌ای با استفاده از توان تبلیغی طلاب جوان است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر با توجه به ظرفیت‌های مناسب تبلیغی که در سطح مدارس علمیه وجود دارد می‌توانیم نیاز‌های تبلیغی استان را به راحتی تأمین کنیم.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز نیازمند افزایش دایره تبلیغی خود در استان هستیم، تصریح کرد: اما متأسفانه با توجه به توان و ظرفیتی که در حال حاضر داریم این امکان وجود ندارد و به همین دلیل اجرای طرح بینات امری ضروری است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که استان‌های شمالی به دلیل شرایطی که بر آن‌ها حاکم است نیازمند یک راهبرد مناسب تبلیغی برای مقابله با هجمه‌های فرهنگی هستند، خاطرنشان کرد: به همین دلیل باید از همه ظرفیت‌های موجود به منظور تقویت برنامه‌های تبلیغی در استان بهره گرفته شود.
 
حجت الاسلام صادقی با بیان این که طلاب مدارس علمیه مازندران بهترین ظرفیت برای تقویت برنامه‌های تبلیغی در استان هستند، خاطرنشان کرد: در همین راستا کارگاه آموزشی طرح بینات به منظور توجیه برنامه‌های این طرح و چگونگی اجرا از سوی معاونت تبلیغ به صورت مجزا برای هر مدرسه برگزار می‌شود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که یکی از مهم‌ترین وظایف و رسالت‌های طلاب در طول دوران زندگی تبلیغ دین و معارف اهل بیت (ع) است، تصریح کرد: حضور و مشارکت طلاب جوان در برنامه‌های تبلیغی می‌تواند آثار و برکات ارزشمندی در جامعه باشد.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که متأسفانه تنها ۲۰۰ مبلغ طرح هجرت در مناطق روستایی استان مشغول فعالیت‌های تبلیغی هستند، بیان داشت: نیاز استان برای پوشش کامل تبلیغی این مناطق بیشتر بیشتر است که با بهره گیری از ظرفیت طلاب مدارس علمیه می‌توانیم خلأ‌های تبلیغی موجود در این مناطق را پرکنیم./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات