۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۳
کد خبر: ۶۰۲۹۶۶
آیت الله شب زنده دار:

برخی هنوز دشمن را نشناخته اند | نباید فریب ظواهر را بخوریم

برخی هنوز دشمن را نشناخته اند | نباید فریب ظواهر را بخوریم
عضو فقهای شورای نگهبان با اشاره به ایستادگی ملت ایران در برابر دشمنان گفت: هنوز برخی دشمن را به خوبی نشناخته اند و مقهور پیشرفت های ظاهری آن هستند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله محمدمهدی شب زنده دار عضو فقهای شورای نگهبان امروز در جلسه تبیین و تحلیل بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با اشاره به آثار و برکات انقلاب در کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی، ایستادگی روز افزون در برابر قلدران، زورگویان و مستکبران جهان را از این برکات بشمرد.

وی افزود: رهبر انقلاب می فرمایند در بیان هفتمین دستاورد و برکت انقلاب می فرمایند" نماد پُرهت و باشکوه و افتخارآمیز ایستادگی در برابر قلدران و زورگویان و مستکبران جهان و در رأس آنان آمریکای جهان‌خوار و جنایت‌کار، روزبه‌روز برجسته‌تر شد. در تمام این چهل سال، تسلیم‌ناپذیری و صیانت و پاسداری از انقلاب و عظمت و هیبت الهی آن و گردن برافراشته‌ی آن در مقابل دولتهای متکبر و مستکبر، خصوصیت شناخته‌شده‌ ایران و ایرانی بویژه جوانان این مرز و بوم به‌شمار می رفته است."

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اظهار داشت: با وجود این که افرادی در جامعه پیدا می شوند که هنوز دشمن را به خوبی نشناخته اند یا مقهور پیشرفت های ظاهری و مادی آن ها شدند اما ملت در برابر دشمن ایستادگی کرده است.

وی ادامه داد: خداوند متعال در قرآن کریم می فرماید مسلمین نباید فریب ظواهر دشمنان و اهل دنیا را بخورند اما برخی فریب می خورند و حتی کسانی که مسؤولیت در کشور داشتند به ملت جسارت می کردند که نمی توانند لوله آفتابه هم بسازند.

آیت الله شب زنده دار ابراز داشت: قبل از انقلاب حتی برای کارهای پیش پا افتاده اجازه نمی دادند که درجه داران و افسران ایرانی کار را انجام دهند و می گفتند که حتما کارها باید از سوی خارجی ها انجام شود.

وی عنوان کرد: مقهور شدن و خود را ناچیز دیدن و دشمن را بزرگ پنداشتن تقریبا در بین مردم دوران قبل از انقلاب نهادینه شده بود اما بعد از انقلاب اوضاع تغییر کرد و می بینیم که وقتی پای اصل اسلام و انقلاب در میان باشد مردم با وجود گلایه مندی هایی که دارند و بسیاری از آن ها در جهات گوناگون اقتصادی و فرهنگی درست است دست از دفاع و حمایت بر نمی دارند.

عضو فقهای شورای نگهبان خاطرنشان کرد: خوشبختانه هر روز  بر دشمن شناسی مردم افزوده می شود که از آثار انقلاب بوده و سرمایه بزرگی برای استمرار انقلاب پر افتخار اسلامی خواهد بود.

محمد قمین
ارسال نظرات