۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۹
کد خبر: ۶۰۲۹۹۳
به مناسبت جشن چهل سالگی انقلاب و روز ملی شهید؛

جشنواره ادبی هنری چله نور در مشهد برگزار شد

جشنواره ادبی هنری چله نور در مشهد برگزار شد
به مناسبت جشن چهل سالگی انقلاب و روز ملی شهید، اختتامیه جشنواره ادبی هنری چله نور در تالار شهر مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، به  همت  بنیاد  شهید  و  امور  ایثارگران، با همکاری دستگاه های فرهنگی استان و به مناسبت جشن چهل سالگي انقلاب و روز ملي شهيد، اختتامیه جشنواره ادبي هنري چله نور امشب در تالار شهر برگزار شد.

حجت الاسلام کاویانی، معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان این که این جشنواره در دو قالب شعر و سرود با موضوع ایثار و شهادت برگزار شد، گفت: هدف از برگزاری این جشنواره این بود که در جامعه ای که  خودخواهی حرف اول را می زند، آثاری با موضوع آثار و‌ فداکاری تولید شود و این افراد ایثارگر مورد تقدیر و توجه قرار گیرند.

حجت الاسلام کاویانی ایثارگران را معنابخش برای زندگی ما دانست و اظهار کرد: ایثارگر کسی است که به اختیار خود داشته های خود را عرضه داشت تا هم برای خود و هم برای ما معنا در زندگی تولید کند، ما امروز به شدت نیازمند معنا در زندگی هستیم تا بتوانیم زندگی را ادامه دهیم.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: همه جوانان در معرض پوچی هستند و نیاز دارند زیباترین معنا و مفهوم را در سطحی بیابند که مشکلات زندگی نتواند آن ها را به پوچی بگذارد بنابراین برای تولید معنا باید کار گسترده کرد.

گفتنی است، این جشنواره استانی در دو قالب شعر و سرود با موضوع های ایثار و شهادت، ایثار و بصیرت، ایثارگران و انقلاب اسلامی، ایثار و سبک زندگی ایرانی و اسلامی، ایثار و اقتصاد مقاومتی، شهدای مدافع حرم، زنان ایثارگر، بیداری اسلامی و مقابله با اسلام هراسی، ایثارگران و جنگ نرم و ایثارگران و تمدن نوین اسلامی برگزار شد که بیش از 160 اثر در دو بخش آزاد و دانش آموزی  ارسال شده بود و به نفرات برتر هر بخش جوایزی اهدا شد./864/پ202/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات