۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۶۰۳۰۰۹
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

گازرسانی به مناطق روستایی کشور یکی از اقدامات در جهت تحقق عدالت بوده است

گازرسانی به مناطق روستایی کشور یکی از اقدامات در جهت تحقق عدالت بوده است
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: گازرسانی به مناطق روستایی و محروم کشور یکی از اقدامات مهم در جهت تحقق عدالت بوده که صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند صبح امروز در دیدار مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی اظهار داشت: در قانون اساسی به موضوع عدالت تاکید شده و امروز با آن عدالت واقعی فاصله داریم.

وی گفت: این فاصله ایجاد شده با عدالت به دلیل مشکل در قانون اساسی نیست بلکه به واسطه برخی از افراد اختلاس گر و حقوق‌های نجومی در جامعه به وجود آمده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: گازرسانی به مناطق روستایی و محروم کشور یکی از اقدامات مهم در جهت تحقق عدالت بوده که صورت گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه عدالت یعنی اینکه همه مردم جامعه از منابع موجود در کشور بهره مند شوند، تصریح کرد: برخی از روستاییان هزینه انشعاب گاز را ندارند و به علت مسائل مالی مشترک شرکت گاز نشدند و این یکی از مشکلات آن‌ها است.

وی ادامه داد: امروز بسیاری از مردم در کشور از نعمت گاز برخوردار هستند در حالی که قبل از انقلاب داشتن نعمت گاز یک افسانه بود./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات