۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۶۰۳۰۲۱
حجت الاسلام والمسلمین شعبانی:

آمریکا جرأت نزدیک شدن به مرزهای ایران را ندارد + فیلم

آمریکا جرأت نزدیک شدن به مرزهای ایران را ندارد + فیلم
امام جمعه همدان گفت: آمریکا که خودش را ابر قدرت می داند به دلیل زحمات و غیرت نیروهای نظامی و انتظامی ما جرأت نزدیک شدن به مرزهای کشور را ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه در استان همدان صبح امروز در جمع نیروهای مسلح استان همدان با تبریک روز ارتش و روز جوان خاطر نشان کرد: نیروهای ارتشی در هر کشوری از ارکان قدرت آن نظام هستند.

وی افزود: اما تفاوت نیروهای ارتشی در نظام اسلامی با دیگر کشور ها این است که اصل آن ها بر پایه مردمی بودن و عقیدتی بودن آن بنا نهاده شده است.

امام جمعه همدان با بیان این که محدوده کاری ارتش آمریکا با عرض جغرافیایی همگام شده است اما برادران ارتش جمهوری اسلامی افزون بر توجه به جغرافیای خاکی از جغرافیا عقیدتی هم پاسداری می کند.

وی تاکید کرد: امروز ارتش ما تنها مظهر قدرت و دفاع از خاک نیست و جایگاه آن بسیار فراتر از این موضوعات است و در عرصه دفاع از اسلام و انقلاب جزء نیروهای سر آمد می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با اشاره به قدرت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در عرصه بین الملل، یادآور شد: آمریکا که خودش را ابرقدرت می داند به دلیل زحمات و غیرت نیروهای نظامی و انتظامی ما جرات نزدیک شدن به مرزهای کشور را ندارد.

وی تصریح کرد: اگر قدرت های استکباری جرات داشتند شک نکنید که لحظه ای درنگ نمی کردند و به کشور حمله می کردند اما ترس آنها نشان از قدرت نیروهای مسلح ما دارد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان دستاوردهای ارتش در ساخت تجهیزات و ادوات جنگی را نشانه رشد این نهاد دانست و گفت: روحیه دینی و تکلیف محور شما سبب شده است که با وجود تحریم ها و مشکلات بازهم کار از تلاش بر ندارید.

وی با تاکید بر لزوم تقویت وحدت و همدلی در بین نیروهای مسلح اظهار داشت: همه نیروهای مسلح در کشور عزیز هستند و در یک عرصه که آن هم دفاع از انقلاب است خدمت می کنند.

امام جمعه همدان افزود: امروز اگر آمریکا سپاه پاسداران را مورد هجمه قرار داده به این معنی است که نسبت به همه نیروهای مسلح بی احترامی کرده است.

وی با تشکر از خدمات نیروهای مسلح در سیل اخیر یادآور شد: حضرت آقا تلاش های شما را مطرح فرمودند که این حاکی از اهمیت تلاش و موفقیت شما در امداد رسانی و کمک های مردمی است.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی اظهار داشت: صدا و سیما باید مستندی از زحمات نیروهای مسلح بسازد تا مردم با خدمات خالصانه شما آشنا شوند و این موضوع یکی از نیازهای امروز کشور است.

وی در پایان تاکید کرد: طی هشت سال دفاع مقدس شما در خط مقدم حضور داشتید و بعد از آن در عرصه سازندگی با تمام وجود در صحنه بودید و امروز هم هر جا که مشکلی پیش بیاید شما در کنار مردم با قدرت حاضر هستید و ما از زحمات شما سپاسگزاریم./979/پ210/ب1

تعداد بازدید : 6
هادی شاملو
ارسال نظرات