۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۶۰۳۰۳۰
رییس جماعت علمای عراق در گفتگو با رسا:

آمریکا با اقدام علیه سپاه در صدد است تا میان ملت ایران تفرقه بیندازد

آمریکا با اقدام علیه سپاه در صدد است تا میان ملت ایران تفرقه بیندازد
رییس جماعت علمای عراق با بیان اینکه پیروی از رهبری فرزانه مانع ضرر رساندن آمریکا به سپاه می شود، بیان داشت: آمریکا در صدد است تا میان ملت ایران تفرقه بیندازد.

«شیخ خالد الملا» رییس جماعت علمای عراق در گفت وگو با خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا، بیان داشت: قرار دادن سپاه پاسداران در فهرست گروه های تروریستی از سوی آمریکا موضوع عجیبی نسیت؛ چرا که این کشور از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون علیه نهادهای ایرانی وارد عمل شده است و در راستای منافع صهیونیست ها گام برمی دارد.

رییس جماعت علمای عراق در ادامه اظهار داشت: آمریکا می خواهد از طریق قرار دادن سپاه در فهرست گرو ه های تروریستی بر ملت ایران فشار بیاورد، ولی جنبش های مقاومت در منطقه با اتخاذ مواضعی همسو با ایران، مقامات آمریکا را منزوی کردند که این بخشی از حمایت های مقاومت از تهران به شمار می آید.

شیخ خالد الملا درباره نشست تشکیل شده در عربستان با هدف اعلام ناتوی عربی، بیان داشت: پروژه استکباری در منطقه در صدد است تا مانع فعالیت بین المللی جریان ها و جنبش های اسلامی شود. به همین جهت غربی ها تلاش می کنند که ائتلافی بدین منظور شکل دهند ولی همانطوری که از نام ناتوی عربی برمی آید، این ائتلاف با معیارهای کاملا غربی و با هدف مقابله با ملت های منطقه تشکیل خواهد شد.

وی خاطر نشان ساخت: آمریکا با اقدام علیه سپاه در صدد است تا میان ملت ایران تفرقه بیندازد ولی این ملت با پیروی از رهبری فرزانه ایران مانع دستیابی آمریکا به اهدافش خواهد شد و نخواهد توانست وحدت آن را از بین ببرد.

رییس جماعت علمای عراق در پایان افزود: با اینکه میان ارایه  طرح قرار دادن سپاه در فهرست گروه های تروریستی تا اجرای آن حدود دو سال می گذرد، ولی با این جود آمریکا دچار اشتباهات محاسباتی شد؛ زیرا از حمایت گروه های اسلامی منطقه و ملت ایران از سپاه غافل ماند و این حمایت ها مانع ضربه رساندن به سپاه خواهد شد./983/ب902/ف

ارسال نظرات