۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹
کد خبر: ۶۰۳۰۴۰
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی مطرح کرد؛

آمار نگران کننده پرونده‌های نزاع و تصادفات در خراسان جنوبی

آمار نگران کننده پرونده‌های نزاع و تصادفات در خراسان جنوبی
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: متاسفانه پرونده‌های نزاع و تصادفات در استان نگران کننده است و این نزاع‌ها به دلیل عجله و شتاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در دیدار مدیرکل پزشکی قانونی خراسان جنوبی اظهار داشت: پزشکی قانونی با حقوق مردم ارتباط دارد و فعالیت در پزشکی قانونی بسیار مهم است.

وی گفت: برخی از پرونده‌های قصور پزشکی که از آن به عنوان اشتباه پزشک نام برده می‎شود به دلیل کمرنگ شدن اخلاق پزشکی در جامعه است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: متاسفانه پرونده‌های نزاع و تصادفات در استان نگران کننده است و این نزاع‌ها به دلیل عجله و شتاب است و باید این آمار مورد بررسی قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: برخی از موارد سقط جنین از لحاظ قانونی و شرعی مانعی ندارد اما در سایر موارد نیز به دلیل اینکه جان یک مخلوق خداوند گرفته می‌شود خلاف دستور الهی است.

وی ادامه داد: پزشکی قانونی کاشف حقیقی است که قاضی بر اساس آن رأی صادر می‌کند و از این منظر کارشناسان فعال در این حوزه باید بسیار مراقب اظهارنظرهای خود باشند./9314/ت303/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات