۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۰
کد خبر: ۶۰۳۰۵۷

دیدار فرمانده حشد الشعبی با آیت الله موسوی جزایری

دیدار فرمانده حشد الشعبی با آیت الله موسوی جزایری
فرمانده حشد الشعبی با آیت الله موسوی جزایری دیدار کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، ابومهدی المهندس، فرمانده حشد الشعبی، ظهر امروز با آیت الله موسوی جزایری، زعیم حوزه علمیه خوزستان، در بیت معظم له دیدار کرد.

در این دیدار آیت الله موسوی جزایری، گفت: بسیار مشتاق و سرمست از دیدار ابومهدی هستیم و حضورشان به همراه همراهان به اهواز را خوش آمد می‌گوییم.
                                      پ/دیدار فرمانده حشد الشعبی با آیت الله موسوی جزایری
زعیم حوزه علمیه خوزستان پیرامون حضور فرمانده حشد الشعبی در اهواز، گفت: این حضور برای کمک رسانی و تقدیم اقلام مورد نیاز سیل زده‌ها صورت می‌گیرد و چنین کمکی را از سرزمین عتبات عالیات، شیعیان عراق و حشدالشعبی و مجاهدان متبرک می‌دانیم.

آیت الله موسوی جزایری با بیان اینکه خوزستان درگیر بحران سیل است، بیان داشت: خداوند را شاکر هستیم و بر چنین بلایی صبر می‌کنیم تا اجر صابران را به دست آوریم.
                                        
وی در پایان عنوان داشت: ان شاءالله خداوند دو ملت ایران و عراق را پیروز گرداند و از کمک‌های صورت گرفته برادران عراقی نهایت قدردانی را داریم.

فرمانده حشد الشعبی نیز در این دیدار اظهار داشت: امروز بر خود فرض دانستیم تا برخی از دِینی را که نسبت به خوزستانی‌ها و ملت ایران بر گردن داریم، ادا کنیم و به قدر توان، امکاناتمان را در زمینه‌های مختلف در اختیار مسؤولان و مردم برای مقابله با وضعیت بحرانی سیل قرار دهیم./۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات