۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۶۰۳۰۶۷
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان خبر داد؛

اهدای یک روز حقوق کارکنان تبلیغات اسلامی لرستان به مردم سیل زده

اهدای یک روز حقوق کارکنان تبلیغات اسلامی لرستان به مردم سیل زده
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان گفت: بر اساس هماهنگی های صورت گرفته، یک روز حقوق کارکنان این سازمان به مناطق سیل زده اهدا می شود.

حجت الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، از اهدای یک روز حقوق کارکنان تبلیغات اسلامی استان به سیل زدگان خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اعلام آمادگی کارکنان این اداره کل مبنی بر اهدای داوطلبانه یک روز حقوق خود به سیل‌زدگان استان‌ لرستان، این مبالغ در پایان فروردین ماه جمع آوری و صرف امور مرتبط به سیل زدگان و تأمین نیازهای آنان می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان افزود: سازمان تبلیغات اسلامی در مناطق سیل زده استان لرستان با تمام قدرت و امکانات ورود پیدا کرد.

وی بیان کرد: هم اکنون نیز با اعزام گروه‌های جهادی، اعزام مبلغ، جمع‌آوری و توزیع کمک‌های مردمی از طریق مساجد و تشکل‌های دینی در حال امدادرسانی به مردم آسیب دیده نقاط مختلف استان است.

حجت‌الاسلام غلامی با بیان اینکه یاری رساندن به مردم آسیب دیده در اینگونه حوادث عبادت است، اظهار داشت: مردم ایران اسلامی با سیل خروشان کمک‌های خود باری دیگر اتحاد، همدلی، همبستگی و از خودگذشتگی خود را به تمام دنیا نشان دادند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان بیان کرد: مردم با ارسال کمک های خود به مردم سیل زده ثابت کردند هرگاه نیاز باشد با هر قومیت و زبانی پای کار خواهند آمد و یک دل و یک صدا خواهند شد./9451/د102/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات