۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۳
کد خبر: ۶۰۳۰۶۹
حجت الاسلام مهدوی:

سه هزار طلبه به مناطق سیل زده اعزام می شود

سه هزار طلبه به مناطق سیل زده اعزام می شود
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان از اعزام 80 گروه جهادی از سوی سازمان تبلیغات خبر داد و گفت: تا پایان شهریور سه هزار طلبه در قالب گروه های جهادی اعزام می شود.

حجت‌الاسلام سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به وقوع سیل اخیر بیان داشت: در استان شاهد حضور مستمر روحانیان شبکه تبلیغ از سراسر کشور هستیم.

وی افزود: حضور روحانیت در سراسر کشور و در جریان سیل و امداد رسانی به مردم موجب شده است که روحیه انقلابی در جامعه به ویژه بین مردم مناطق آسیب دیده تقویت شود.

حجت الاسلام مهدوی به سفر حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی و جمعی از معاونین و مدیران این سازمان در شهرهای سیل زده لرستان اشاره کرد و گفت: اعزام گروه‌های جهادی طلاب از ادارات تبلیغات اسلامی به مناطق سیل زده در دستور کار قرار گرفت و با جدیت توسط اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان در حال پی‌گیری است.

وی با اشاره به حضور انقلابی نیروهای جهادی و طلاب در مناطق آسیب دیده خاطرنشان کرد: از همان ساعات اولیه وقوع سیل، روحانیون و نیروهای تبلیغات اسلامی لرستان در مناطق سیل زده سراسر استان حضور پیدا کردند و با تمام توان به امدادرسانی به آسیب دیدگان پرداختند.

امداد رسانی یک هزار طلبه در مناطق سیل زده لرستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان یادآور شد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تاکنون ۸۰ گروه جهادی متشکل ازیک هزار طلبه در مناطق شهرهای سیل زده پلدختر و معمولان و ۱۴ روستای آسیب دیده این شهرستان‌ها جهت امدادرسانی به مردم آسیب دیده اعزام شدند.

وی تصریح کرد: با توجه به حجم آسیب‌ها، برنامه‌ریزی‌های لازم برای اعزام ۳۰۰ گروه جهادی دیگر در قالب سه هزار طلبه تا پایان شهریور ۱۳۹۸ انجام شده است.

حجت الاسلام مهدوی افزود: امید است اعزام طلاب در قالب نیروهای جهادی به مناطق سیل زده امری مؤثر در راستای امیدبخشی به مردم و تسکین آلام مردم سیل زده استان باشد و با امدادرسانی لازم بتوانیم بخشی از مشکلات مردم آسیب دیده را برطرف کنیم./9451/ت303/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات