۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۸
کد خبر: ۶۰۳۰۷۷
به همت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی؛

پویش مردمی «عیدی من از تو» برای جمع آوری کمک‌های مردمی راه اندازی شد

پویش مردمی «عیدی من از تو» برای جمع آوری کمک‌های مردمی راه اندازی شد
حجت الاسلام محمدیان گفت: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی در راستای جمع آوری کمک‌های مردمی پویش «عیدی من از تو» را راه اندازی کرده است.
حجت الاسلام اکبر محمدیان، مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از تشکیل گروه‌های جهادی دانش آموزی برای خدمت رسانی به سیل زدگان خبر داد و گفت: از آنجا که مدارس تعطیل است این گروه‌ها در کنار سایر نهاد‌ها و گروه‌های جهادی به خدمت رسانی می‌پردازند ضمن اینکه اتحادیه در راستای جمع آوری کمک‌های مردمی پویش «عیدی من از تو» را راه اندازی کرده است.

مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی خوزستان ادامه داد: در این پویش که در سراسر کشور اجرایی شده، اقلام جمع آوری شده به مناطق سیل زده استان‌های خوزستان و لرستان ارسال می‌شوند که هم اکنون اقلام تهیه شده به اردوگاه‌ها و کمپ‌ها ارسال شدند.

حجت الاسلام محمدیان افزود: تعدادی از مبلغان اتحادیه بصورت گروه‌های جهادی به توزیع غذا، ترمیم سیل بندها، پیگیری مشکلات سیل زده‌ها و فعالیت‌های فرهنگی را در اردوگاه‌ها بر عهده گرفتند.

وی تصریح کرد: مبلغان در قالب گروه‌های جهادی اعزامی از طرف مساجد و پایگاه‌های بسیج و زیر نظر ستاد مردمی کمک رسانی به سیل زدگان در مناطق سیل زده حضور پیدا کردند ضمن اینکه ۴۰ مربی اتحادیه مشغول جمع آوری اتحادیه و یا حضور در مناطق سیل زده هستند.

مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی خوزستان گفت: متأسفانه در زمینه کمک رسانی به سیل زدگان مدیریت واحدی وجود ندارد که در این باره نیازمند هم افزایی بیشتر برای تبدیل تهدید‌ها به فرصت‌ها هستیم./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات