۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۱
کد خبر: ۶۰۳۰۸۵
مدیر حوزه علمیه لرستان:

داوطلبان ورود به حوزه لرستان از شرکت در آزمون کتبی معاف شدند

داوطلبان ورود به حوزه لرستان از شرکت در آزمون کتبی معاف شدند
مدیر حوزه علمیه لرستان با اشاره به معاف شدن داوطلبان ورود به حوزه در استان های سیل زده از شرکت در آزمون ورودی، گفت: لرستان نیز این شرایط را دارا است.

حجت الاسلام علی میناپور، مدیر حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به نام نویسی داوطلبان ورود به حوزه همزمان با سراسر کشور بیان داشت: مهلت نام نویسی ویژه علاقه مندان ورود به حوزه تا 27 فروردین ماه جاری تمدید شد.

وی با اشاره به اینکه آزمون کتبی ورود به حوزه های علمیه 30 فروردین ماه جاری برگزار می شود، افزود: داوطلبان درر استان های سیل زده از شرکت در این آزمون کتبی معاف شده اند.

حجت الاسلام میناپور خاطرنشان کرد: استان لرستان نیز از جمله استان هایی است که داوطلبان ورود به حوزه از شرکت در آزمون کتبی معاف شده اند و اما ثبت نام این افراد در سایت پذیرش حوزه ضروری است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: از بین افرادی که در سایت پذیرش حوزه نام نویسی می کنند، کسانی که صلاحیت اولیه آنان احراز شود و مدارک و شرایط لازم را داشته باشند برای انجام مصاحبه معرفی می شوند.

مدیر حوزه علمیه لرستان اظهار داشت: علت حذف آزمون کتبی ورودی حوزه برای این است که با وجود شرایط بحرانی پس از وقوع سیل، فرصتی کافی در اختیار باشد تا با برنامه ریزی و دقت در پذیرش طلبه مراحل را طی کنند.

حجت الاسلام میناپور افزود: پس از پایان دوره مصاحبه از بین داوطلبان افرادی که پذیرش شوند برای شرکت در دوره اختبار و تثبیت و میثاق طلبگی معرفی می شوند./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات