۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷
کد خبر: ۶۰۳۰۸۷
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم:

هشتمین جشنواره ملی نماز و نیایش به روایت دوربین برگزار می شود

هشتمین جشنواره ملی نماز و نیایش به روایت دوربین برگزار می شود
حسینی کاشانی با بیان اینکه هنر ظرفیت خوبی برای ترویج مسائل فرهنگی و دینی است گفت: هشتمین جشنواره ملی نماز و نیایش به روایت دوربین ۹ تا ۱۲اردیبهشت ماه در قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در دیدار با حضرت آیت الله علوی گرگانی با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره ملی نماز و نیایش به روایت دوربین در شهر مقدس قم گفت: با توجه به اینکه شهر قم یک شهر معنوی در کشور شناخته شده است هر دو سال یک بار میزبان این جشنواره ملی در شهر مقدس قم است.

وی افزود: از ظرفیت هنر می توان در ترویج مسائل فرهنگی و دینی به خوبی استفاده کرد و هنر را می توان بهترین وسیله برای ترویج یک مسأله دینی و فرهنگی نزد مخاطب قلمداد کرد.

حسینی کاشانی اظهار داشت: با توجه به اینکه شهر مقدس قم محوریت دینی دارد و موضوع جشنواره هم یک موضوع دینی و فرهنگی است همچنین وجود ظرفیت های بالای هنرمندان در عرصه ساخت فیلم های کوتاه در موضوعات دینی به همین خاطر شهر مقدس قم هر دو سال یک بار میزبان جشنواره ملی نماز و نیایش است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم به استقبال خوب علاقمندان در این جشنواره اشاره کرد و گفت: همزمان با اعلام فراخوان جشنواره ملی نماز و نیایش از سوی علاقه مندان استقبال خوبی صورت گرفت و بیش از 1200اثر به دبیرخانه جشنواره در قالب فیلم کوتاه، عکس و فیلم نامه ارسال شد.

وی خاطر نشان کرد: بعد از اتمام جشنواره سعی می شود خروجی جشنواره به خوبی از سوی صداو سیما مراکز استان ها و صداو سیما قم به دست مخاطبان برسد تا نهایت استفاده از این آثار صورت گیرد.

 حسینی کاشانی عنوان داشت: هشتمین جشنواره ملی نماز و نیایش به روایت دوربین به همت انجمن سینمای جوان استان قم و با حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار خواهد شد.

وی در پایان گفت: هشتمین جشنواره ملی نماز و نیایش به روایت دوربین 9 تا 12 اردیبهشت ماه 98 به میزبانی شهر مقدس قم در تالار مرکزی شهر قم برگزار می شود که روزهای 9 تا 11اردیبهشت ماه اکران فیلم های کوتاه است و روز 12اردیبهشت ماه اختتامییه این جشنواره است./1325/

 

 

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات