۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۹
کد خبر: ۶۰۳۰۹۲
از سوی مردم اصفهان؛

۴۰ کامیون اقلام مورد نیاز برای سیل زدگان خوزستانی ارسال شد

۴۰ کامیون اقلام مورد نیاز برای سیل زدگان خوزستانی ارسال شد
۴۰ کامیون اقلام مورد نیاز از سوی مردم اصفهان برای سیل زدگان خوزستانی ارسال شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، ۴۰ دستگاه کامیون و تریلی انباشته شده از مایحتاج سیل زدگان استان خوزستان از سوی مردم اصفهان ظهر امروز به ستاد مردمی کمک رسانی به سیل زدگان تحویل داده شد.

در همین رابطه مهندس کجانی، مدیر عامل انجمن خیریه محمدباقر (ع) اصفهان، با اشاره به شور و نشاط و احساس وظیفه اصفهانی‌ها در جمع آوری کمک‌های مردمی اظهار داشت: اصفهانی‌ها بر حسب وظیفه دینی و اوامر رهبری، به تکاپو برای کمک رسانی به سیل زدگان خوزستانی افتادند که در این باره ۴۰ دستگاه کامیون و تریلری به سوی استان خوزستان حرکت کردند.
                                   پ/۴۰ کامیون برای سیل زدگان خوزستانی ارسال شد
مدیر عامل انجمن خیریه محمدباقر (ع) اصفهان با اشاره به اینکه محموله ارسالی شامل چندین کامیون برنج، آرد، لوازم بهداشتی، پوشک بچه، لوازم مورد نیاز بانوان، مانتو، موکت، فرش، پلاستیک و گونی است، عنوان داشت: اقلام تهیه شده از سوی مدیریت بحران استان اصفهان به ما اعلام و در اسرع وقت تهیه شدند؛ از سوی دیگر ما تا پایان بحران سیل در کنار خوزستانی‌ها خواهیم ماند تا بتوانیم از آلام شان بکاهیم.

وی با بیان اینکه اکنون زمان یاری به برادران مسلمان است، افزود: بسیاری از همکاران و معتمدان پس از وقوع حادثه سیل بلافاصله، انبارهایشان را گشوده و بسیاری از ذخیره‌های انباشته شده برای ماه مبارک رمضان را به سیل زدگان اختصاص دادند تا آنجا که نیم میلیارد را تنها برای گوشت اختصاص دادیم./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات