۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۱
کد خبر: ۶۰۳۰۹۵
به همت مدرسه ولی عصر اهواز؛

واحد درمانی سیار ویژه امدادرسانی در سوسنگرد استقرار یافت

واحد درمانی سیار ویژه امدادرسانی در سوسنگرد استقرار یافت
حجت الاسلام موسوی از استقرار واحد درمانی سیار ویژه امدادرسانی به سیل زدگان در سوسنگرد خبر داد.
حجت الاسلام سید جعفر موسوی، مدیر مدرسه علمیه سفیران، ولی عصر (عج) اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از اعزام یک گروه جهادی تبلیغی به هویزه خبر داد و گفت: این گروه تبلیغی، فعالیت‌های فرهنگی را برای سیل زدگان اسکان یافته در سالن ورزشی شهید سید فاضل موسوی شهرستان هویزه انجام می‌دهد.

مدیر مدرسه علمیه سفیران، ولی عصر (عج) اهواز عنوان داشت: در این اردوگاه نزدیک به ۵۰۰ سیل زده که بیشتر کودک هستند، حضور دارند و در این باره گروه جهادی تبلیغی مدرسه ولی عصر (عج) اهواز برنامه‌های فرهنگی برای اقشار مختلف به ویژه کودکان را انجام می‌دهند.

این مقام مسؤول ادامه داد: با پیگیری مدیریت مدرسه حضرت ولی عصر (عج)، واحد درمانی سیار ویژه امدادرسانی با قابلیت‌هایی از قبیل انجام آزمایشات، سونوگرافی همراه بوده و از لحاظ دارو و تجهیزات پزشکی نیز قابل توجه است.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه حضور پزشکان و پرستاران و ویزیت بیماران خاص به صورت آنلاین از ویژگی‌های این واحددرمانی سیار است، گفت: این واحد درمانی در اردوگاه‌های سیل زدگان شهر سوسنگرد استقرار یافت و هم اکنون خدمات خود را ارائه می‌دهد.

وی با بیان اینکه طلاب مدرسه در بحث تربیت کودک و نوجوان و مشاوره خانواده تخصص‌های لازم را دارند، افزود: بدین منظور ایستگاه معرفت راه اندازی شد تا اندکی از اندوه سیل زده‌ها کم شود؛ از سو‌ی دیگر طلاب و روحانیان حوزه علمیه سفیران هدایت، ولی عصر (عج) اهواز در مناطق مختلف سیل زده مشغول خدمت رسانی از حیث توزیع مواد غذایی و مایحتاج مردم و تقویت سیل بند‌ها هستند./۹۴۵۶/ت33/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات