۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۶
کد خبر: ۶۰۳۱۰۲
آیت الله طبرسی تأکید کرد؛

ضرورت ورود جدی حوزه به منظور پاسخگویی به شبهات مهدوی

ضرورت ورود جدی حوزه به منظور پاسخگویی به شبهات مهدوی
نماینده ولی فقیه در مازندران بر ضرورت ورود جدی حوزه و روحانیت به منظور پاسخگویی به شبهات مهدوی در جامعه تأکید کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در جلسه ستاد مهدویت استان در ساری با تبریک ایام شعبانیه و همچنین در پیش بودن میلاد با سعادت حضرت ولی عصر (عج) بر ضرورت ترویج وگسترش فرهنگ انتظار در جامعه اسلامی تأکید کرد.
 
وی با بیان این که امروز جامعه بیش از هر زمان دیگری نیازمند بهره گیری صحیح از معارف مهدوی است، افزود: متأسفانه به دلیل برخی روزنه‌ها و خلأ‌های فرهنگی در جامعه شاهد رشد و گسترش معارف انحرافی و دروغین در جامعه هستیم.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که جریان‌های انحرافی و نوظهور به دنبال تحریف و تضعیف معارف مهدوی هستند، خاطرنشان کرد: باید متخصصان و کارشناسان این حوزه با حضور مستمر خود در جامعه و پاسخگویی به شبهات مطرح شده در این خصوص از گسترش این مبانی انحرافی در جامعه جلوگیری کنند.
 
امام جمعه ساری به نقش روحانیت در پاسخگویی عالمانه و مستدل به شبهات مهدوی در جامعه اشاره کرد و افزود: حوزه به عنوان متولی اصلی پاسخگویی به نیاز‌های روز جامعه وظیفه دارد در این عرصه مهم ورود پیدا کند.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که روحانیت به عنوان امین و مورد اطمینان مردم می‌تواند پاسخ مناسبی برای شبهات مطرح شده از سوی دشمنان داشته باشد، بیان داشت: نباید بگذاریم جریان‌های انحرافی و دروغین ذهن مردم را از مطالب دروغ، وهن آلود و غیر واقعی پر کنند.
 
آیت الله طبرسی با اشاره به این که اندیشه مهدویت، پویایی، نشاط، تحرک و شادابی را برای جامعه اسلامی در پی دارد، خاطرنشان کرد: دشمنان اسلام و انقلاب از این پویایی و نشاط جامعه اسلامی عصبانی هستند و تلاش می‌کنند با دروغ و خرافه را در جامعه ترویج و گسترش دهند.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که روحانیت باید با خرافه و وعده‌های دروغین برخی‌ها در جامعه اسلامی مقابله علمی کند، بیان داشت: بهره گیری از اندیشه ناب مهدوی، جامعه اسلامی را در برابر توطئه‌ها و هجمه‌های دشمنان مصون نگه خواهد داشت.
 
امام جمعه ساری با اشاره به این که امروز دشمن در فضای مجازی تبلیغات گسترده‌ای را علیه اندیشه ناب مهدوی آغاز کرده است، خاطرنشان کرد: باید حضور گروه‌های تبلیغی به منظور پاسخگویی به شبهات مهدوی و همچنین خنثی کردن توطئه دشمنان بیشتر و ملموس‌تر شود./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات