۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸
کد خبر: ۶۰۳۱۲۶
آیت الله طباطبی نژاد:

مصوبات شورای فرهنگ عمومی قانونی و لازم الاجرا است

مصوبات شورای فرهنگ عمومی قانونی و لازم الاجرا است
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان گفت: مصوبات شورای فرهنگ عمومی قانونی و لازم الاجرا است، موضوع و دستور جلسات این شورا در هر شهرستان متناسب با نیازهای همان شهرستان باشد.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در دیدار مدیرکل و معاونان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و روسای ادارات شهرستان‌های استان با تبریک اعیاد شعبانیه پیرامون اهمیت صلوات شعبانیه و اهمیت قرائت آن مطالبی بیان کرد و گفت: کار ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی باید دعوت مردم به دین باشد به گونه‌ای که فعالیت‌های خود را در این راستا تنظیم کنند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با تاکید بر لزوم پافشاری روی ارزش‌های دینی اظهار کرد: اگر یک انسان را هدایت کنیم بسیار ارزشمند بوده و مانند هدایت همه مردم است بنابراین لازم است اهتمام کارکنان ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی امر به معروف و دعوت به ارزش‌های دینی باشد.

وی پیرامون شورای فرهنگ عمومی گفت: مصوبات شورای فرهنگ عمومی قانونی و لازم الاجرا بوده و لازم است موضوع و دستور جلسات این شورا در هر شهرستان متناسب با نیازهای همان شهرستان باشد./1304/د103/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات