۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱
کد خبر: ۶۰۳۱۳۰
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر:

تزریق امید به سیل زدگان از سوی روحانیت دنبال شود

تزریق امید به سیل زدگان از سوی روحانیت دنبال شود
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با اشاره به حضور روحانیت در مناطق سیل زده، گفت: روحانیت و جوانان باید به رفع افسردگی ها و امیدوار کردن سیل زدگان به آینده تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین معزی، نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، شامگاه گذشته در بازدید از ستاد مردمی کمک رسانی به سیل زدگان با بیان اینکه هلال احمر یک سازمان مردمی و با کمک مردم به پیش می رود، اظهار داشت: مردم سراسر کشور در حال کمک کردن هستند و در اسکان اضطراری که هم اکنون اجرا می شود، نیازهای اولیه در حال برطرف شدن بوده و سطح کمک های صورت گرفته غیرقابل توصیف است.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با اشاره به در پیش بودن تابستان و ضرورت اسکان سیل زدگان در اماکن خنک گفت: ستادهای مردمی و کمک های مردمی به سوی تأمین وسایل سرمایشی گراپیش پیدا کنند، اکثر سیل زدگان در اردوگاه ها و کمپ ها از امکانات اولیه زندگی برخوردار شدند با این حال بازگشت به خانه ها با توجه به آنکه در زیر آب هستند، به زودی صورت نمی گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین معزی با بیان اینکه ساخت خانه ها زمانبر است، ادامه داد: چنین سیلی با این عظمت در خوزستان تلفات جانی نداشت اما همین سیل در هر کجای جهان، تلفات بسیاری از خود بر جای می گذاشت.

وی بیان داشت: مردم باید نوع کمک هایشان را تغییر دهند و هم اکنون نیازمند وسایل سرمایشی هستیم، در عین حال برای ساخت و تعمیر خانه ها نیز خواهان یاری مردم هستیم و در این باره ستادهای خیریه یاریگر باشند.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در رابطه با حضور روحانیت در مناطق سیل زده اظهار داشت: حضور روحانیت و جوانان بسیار چشمگیر است و در این باره باید به رفع افسردگی ها و امیدوار کردن سیل زدگان به آینده تلاش کنند./۹۴۵۶/پ203/ب1

حاتم شرفی
ارسال نظرات