۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷
کد خبر: ۶۰۳۱۳۳
استاد حوزه علمیه:

ترس آمریکا از افزایش قدرت سپاه پاسداران است

ترس آمریکا از افزایش قدرت سپاه پاسداران است
حجت الاسلام موسیوند گفت: به لطف خدا سپاه در مسیر پیشرفت قرار دارد و روز به روز شاهد قدرتمند تر شدنش هستیم و ترس آمریکا و صهیونیست ها هم از این قدرت روز افزون سپاه است.

حجت الاسلام عباس موسیوند از اساتید حوزه علمیه همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با محکوم کردن اقدام آمریکا در قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست نهادهای تروریستی یادآور شد: جبهه استکبار همیشه به دنبال چنبره زدن و استعمار همه کشورها بوده و هست.

وی افزود: در طول تاریخ هر گروهی که در برابر این زیاده خواهی ها ایستادگی کرده و در مقابل آنها سر خم نکرده است از تحریم و کارشکنی آمریکا و جنایت کاران آمریکایی بی نصیب نبوده است.

استاد حوزه علمیه با بیان این که سپاه هم از این ماجرا مستثنا نیست خاطر نشان کرد: پس از انجام این کار باید به سپاه پاسداران بسیار بیشتر از قبل افتخار کرد چرا که سبب ترس آمریکا و مستکبران جهانی شده اند.

وی تصریح کرد: آمریکا با این کار به زعم خودش به دنبال محدود کردن عملکرد و فعالیت های سپاه است در حالی که به قول فرمایش رهبر معظم انقلاب این گربه رقصانی های آمریکا به جایی نخواهد رسید.

حجت الاسلام موسیوند به تلاش پاسداران اشاره کرد و گفت: به لطف خداوند سپاه در مسیر پیشرفت قرار دارد و روز به روز شاهد قدرتمند تر شدنش هستیم و ترس آمریکا و صهیونیست ها هم از این قدرت روز افزون سپاه است.

وی حمایت همه جانبه از سپاه را وظیفه مسؤولان دانست و تاکید کرد: مسؤولان به خوبی در قبال این کار موضع گیری کردند که جای تشکر دارد اما نباید فراموش کنیم که با وجود حمایت همه جانبه از سپاه پاسداران، در انجام وظایف این نهاد انقلابی هم باید آن ها را کمک کنیم.

استاد حوزه علمیه خاطر نشان کرد: مقابله با زیاده خواهی های آمریکا و انجام عمل مقابل به مثل با دولت آمریکا سبب می شود که آنها مجبور به عقب نشینی شوند.

وی در پایان با اشاره به اینکه امروز نیاز به همدلی و همراهی در کشور داریم اظهار داشت: پس از قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست نهادهای تروریستی وحدت بی نظیری در کشور در بین همه مسؤولان و مردم با هر گرایش سیاسی ایجاد شده است و باید گفت "عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد"./979/ت310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات