۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۶۰۳۱۶۲
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران تأکید کرد؛

ضرورت بهره گیری روحانیت از فضای مجازی برای تبلیغ فرهنگ مهدویت

ضرورت بهره گیری روحانیت از فضای مجازی برای تبلیغ فرهنگ مهدویت
معاوت تبلیغ حوزه علمیه مازندران، یکی از وظایف مهم مبلغان دینی را افزایش سطح شناخت مردم نسبت به مسأله مهدویت و انتظار دانست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران امروز در نشست معاونان تبلیغ شهر‌های استان در ساری با تبریک ایام ماه پر فیض شعبان و و همچنین اعیاد در پیش روی، بر ضرورت برنامه ریزی به منظور برگزاری هر چه باشکوه‌تر جشن‌های نیمه شعبان در شهرستان‌ها تأکید کرد.
 
وی با بیان این که مسأله انتظار و شاخص‌های جامعه منتظر باید بیش از پیش برای مردم تبیین و تشریح شود، افزود: این ایام فرصت مغتنمی برای تبیین صحیح مسأله مهدویت و انتظار از سوی مبلغان دینی برای مردم است.
 
حجت الاسلام صادقی با هشدار نسبت به رشد قارچ گونه جریان‌های انحرافی و خرافی در جامعه اسلامی بر ضرورت مقابله جدی روحانیت با این جریان‌های منحرف در جامعه تأکید کرد.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز حوزه‌های علمیه و طلاب جوان رسالت مهمی در ترویج صحیح فرهنگ مهدویت در جامعه بر عهده دارند، تصریح کرد: اگر روحانیت در این عرصه به صورت تخصصی ورود پیدا نکند افراد نادان با عقاید پاک مردم بازی خواهند کرد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که مردم باید مسائل دینی و عقیدتی را از روحانیت به عنوان متخصصان این حوزه فراگیرند، خاطرنشان کرد: تعامل و ارتباط مستمر روحانیت با مردم از رشد خرافه و بدعت در جامعه اسلامی جلوگیری خواهد کرد.
 
حجت الاسلام صادقی با تأکید براین که یکی از وظایف مهم مبلغان دینی افزایش سطح شناخت مردم نسبت به مسأله مهدویت و انتظار است، تصریح کرد: فرهنگ مهدویت از آنچنان غنایی برخوردار است که می‌توان در سایه بهره گیری از این فرهنگ اصیل همه مشکلات جامعه بشری را حل و فصل کرد.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که متأسفانه امروز ما در حوزه تبلیغ جریان مهدویت و انتظار با ضعف‌های جدی مواجه هستیم، خاطرنشان کرد: در برابر هجم وسیعی از شبهات و دروغ پردازی‌های دشمنان، متأسفانه سطح تبلیغات ما برای شناساندن جایگاه واقعی مهدویت در جوامع مختلف ضعیف است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران از فضای مجازی به عنوان یک ظرفیت بالقوه به منظور تبیین و تبلیغ صحیح فرهنگ مهدویت و انتظار یاد کرد و گفت: مبلغان دینی در کنار منبر و خطابه باید از ظرفیت بالا و فراگیر فضای مجازی در گسترش فرهنگ مهدویت در سطوح مختلف بهره گیرند./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات