۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۶۰۳۱۶۳
در آستانه برگزاری نمایشگاه کتاب تهران؛

رونمایی «کتاب آوا»

رونمایی «کتاب آوا»
در آستانه برگزاری نمایشگاه کتاب تهران مراسم رونمایی دو مجموعه کتاب صوتی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با عنوان «کتاب آوا» ۲۸ فروردین برگزار می‌شود.
به گزارش خبرگزاری رسا، در آستانه برگزاری نمایشگاه کتاب تهران مراسم رونمایی دو مجموعه کتاب صوتی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با عنوان «کتاب آوا» ۲۸ فروردین برگزار می‌شود.

در آستانه سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، ۱۰ عنوان رمان قدیمی و خاطره‌انگیز و ۱۰ عنوان کتاب کودک کانون پرورش فکری که با صدای هنرمندان سرشناس سینما و تلویزیون آماده شده است، چهارشنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۸ در مراسمی با حضور نویسندگان، مترجمان و هنرمندان سینما و تلویزیون رونمایی می‌شود.

«پیروزی بر شب»، «کودک، سرباز و دریا»، «لک‌لک‌ها بر بام»، «تیستو سبز انگشتی»، «میگل»، «بچه‌های راه‌آهن»، «کلاس پرنده»، «پولینا چشم و چراغ کوهپایه»، «با خانمان» و «مادر» عنوان رمان‌هایی است که با صدای هنرمندان سینما، تئاتر و تلویزیون همچون حبیب رضایی، امین زندگانی، احترام برومند، افسانه بایگان، سروش صحت، رامین ناصرنصیر، منصور ضابطیان، گلاره عباسی، احسان کرمی و الهام پاوه‌نژاد، روایت شده است.

در عین حال، کتاب‌های کودک «سگی که قار قار می‌کرد»، «کلاغ خنزر پنزری»، «خداحافظ راکون پیر»، «گل اومد بهار اومد»، «کرم سه نقطه»، «قصه دو تا لاکپشت تنها»، «این هم پول ماهی»، «قدم یازدهم»، «ماهیگیر و بهار» و «ماه مهربان» با روایت آزاده مقدم به کتاب صوتی تبدیل شده است.

براساس خبر روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این مراسم که با حضور فاضل نظری مدیرعامل و معاونان کانون از ساعت ۱۵ تا ۱۷ چهارشنبه ۲۸ فروردین در سالن غدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران برگزار می‌شود، روح‌الله کاظمی‌زاده مدیرکل نظارت بر انتشارات کانون و برخی از نویسندگان، مترجمان و هنرمندان سخن خواهند گفت. /۹۲۵/د ۱۰۲/ش
ارسال نظرات