۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶
کد خبر: ۶۰۳۲۰۲
آیت الله حسینی بوشهری در بازدید از مناطق سیل زده لرستان:

گروه های جهادی تا پایان رفع مشکلات در کنار سیل زدگان خواهند ماند

گروه های جهادی تا پایان رفع مشکلات در کنار سیل زدگان خواهند ماند
دبیر شورای عالی حوزه های علمیه با حضور در جمع مردم سیل زده لرستان، گفت: تا پایان رفع مشکلات نیروهای سپاه، ارتش، بسیج، حوزه و نیروهای مردمی در کنار شما خواهند ماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری، دبیر شورای عالی حوزه های علمیه به منظور بازدید مناطق سیل زده لرستان و اطلاع از وضعیت مردم سیل زده به استان لرستان سفر کرد.

آیت الله حسینی بوشهری در بدو ورود به استان لرستان، به بخش ویسیان شهرستان دوره چگنی رفت و از روستاهای سیل زده این منطقه بازدید کرد و در جریان زندگی مردم سیل زده و آسیب دیده قرار گرفت.

وی در جمع مردم آسیب دیده حضور یافت و ضمن صحبت و دلداری دادن به آنها پای درد و دل مردم سیل زده قرار گرفت.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه کشور خاطرنشان کرد: گروه های جهادی و مردمی، نیروهای سپاه، بسیج، ارتش و طلاب و روحانیان تا پایان رفع مشکلات مردم در کنار شما خواهند ماند و بدانید که شما تنها نخواهید ماند.

وی اظهار داشت: نیروهای سپاه، ارتش و بسیج همچون دوران دفاع مقدس جانفشانی می کنند تا مشکلات خانواده های اسیب دیده برطرف شود و این حضور موجب تسکین آلام مردم خواهد بود.

آیت الله حسینی بوشهری در ادامه بر ضرورت استمرار کمک رسانی به سیل زدگان تأکید کرد و گفت: رفع مشکلات خانواده های سیل زده و آسیب دیده در سایه همدلی و وحدت برطرف می شود./9451/ت303/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات