۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۶۰۳۲۰۴
حجت الاسلام قهرمان زاده تشریح کرد؛

فعالیت های ستاد مردمی اجتماعات مهدوی در نیمه شعبان

فعالیت های ستاد مردمی اجتماعات مهدوی در نیمه شعبان
حجت الاسلام قهرمان زاده گفت: بیش از ۷۰۰ هزار پرس غذا و بیش از یک میلیون لیوان چای و شربت به همت ایستگاه‌های صلواتی در نیمه شعبان سال گذشته توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام علی قهرمان زاده پیش از ظهر امروز در دیدار با حضرت آیت الله علوی گرگانی با ارائه گزارشی از فعالیت های ستاد مردمی اجتماعات مهدوی اظهار کرد: ستاد مردمی اجتماعات مهدوی در راستای ترویج فرهنگ مهدویت بستر مناسب را ایجاد کرده است که بتواند زائران نیمه شعبان را از نظر کمی و کیفی افزایش دهد.

معاون ستاد مردمی اجتماعات مهدوی ادامه داد: در چندین سال گذشته زائرانی که در نیمه شعبان به مسجد جمکران مراجعه می کردند با مشکلاتی مواجه بودند که در این راستا ایستگاه های صلواتی را ایجاد کردند.

وی ادامه داد: در سال نخست فقط 5 ایستگاه صلواتی وجود داشت اما در سال گذشته به 110 ایستگاه افزایش پیدا کرد که بیش از 700 هزار پرس غذا و بیش از یک میلیون لیوان چای و شربت توزیع کردند؛ سال گذشته بیش از یک میلیون نفر در پیاده روی نیم شعبان شرکت کردند.

حجت الاسلام قهرمانی زاده در زمینه فعالیت های فرهنگی در نیمه شعبان سال گذشته گفت: در نیمه شعبان سال گذشته بیش از 200 غرفه به فعالیت های فرهنگی می پرداختند.

وی ادامه داد: در نیمه شعبان گروه های تبلیغی نیز فعالیت های زیادی داشته اند و حتی تلاش شده است در میان ایستگاه های صلواتی که روحانی ندارند یک روحانی مستقر شود و در پذیرایی به آنها کمک کند و در کنار آن نیز به کارهای تبلیغی بپردازد./1324/پ202/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 7
 
مصطفی رستمی
ارسال نظرات