۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۶۰۳۲۱۰
رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه خوزستان مطرح کرد؛

درخواست دیدار طلاب جهادگر حاضر در مناطق سیل زده با رهبر انقلاب

درخواست دیدار طلاب جهادگر حاضر در مناطق سیل زده با رهبر انقلاب
حجت الاسلام علی نژاد خواستار دیدار طلاب جهادگری که در بحران سیل در حال خدمت به سیل‌زدگان هستند با رهبر انقلاب شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام پیمان علی نژاد، رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه خوزستان، پیش از ظهر امروز در جلسه اعضای ستاد مدیریت بحران شورای هماهنگی نهاد‌های حوزوی خوزستان با رییس مرکز خدمات حوزه علمیه، با بیان اینکه روحانیت در بحران سیل با حضور جهادی شان سنگ تمام گذاشتند، اظهار داشت: در جریان سیل اخیر خسارت‌های بسیاری به مردم از لحاظ کشاورزی و دامداری وارد شد چنانکه خانه‌های بسیاری به زیر آب رفت؛ از سوی دیگر با توجه به در پیش بودن گرما، تهیه وسایل سرمایشی نیاز اساسی است.

رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه خوزستان با اشاره به اینکه مردم نگران روز‌های آینده هستند، افزود: سؤال اصلی مردم آن است که هدف مسؤولان از بازدید‌ها چیست؟ چه چیزی برایمان آوردند؟ تا الان کجا بودند؟ با این حال روحانیت با انگیزه پای کار آمده، در کمپ‌ها و اردوگاه‌ها به فعالیت‌های تبلیغی و فرهنگی مشغول شده و امیدواریم تا مجاهدت هایشان دیده شود.

 این مقام مسؤول با بیان اینکه حرکت‌های جهادی طلاب و خدمت سربازی امام زمان (عج) آرزوی طلاب است، اظهار داشت: ملاقات حضوری طلاب جهادگری که در بحران سیل در حال خدمت به سیل‌زدگان هستند را با رهبر انقلاب خواهان هستیم و امیدواریم چنین دیداری صورت گیرد تا خستگی از تن طلاب به در آید.

حجت الاسلام علی نژاد با اشاره به اینکه سیل در خوزستان نسبت به سایر استان‌ها زمانبر و دشمن در حال سوءاستفاده است، افزود: دشمنان با شبهه افکنی تلاش دارند تا میان مردم با روحانیت و جوانان شکاف ایجاد کنند، اما حضور جهادی طلاب و روحانیان در میان سیل‌زدگان پاسخی به این شبهات است.

وی با بیان اینکه ارتباط بسیار خوبی میان مردم سیل زده و روحانیت برقرار است، افزود: طلاب و روحانیان استان از هیچ کوششی فروگذاری نکرده و نماز و روزه استیجاری می‌گیرند و پولش را به سیل زده‌ها اهدا می‌کنند؛ در عین حال روحانیت به وظیفه خود عمل کرده و به شبهات مطرح شده پاسخ می‌دهد./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات