۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۶۰۳۲۱۱
رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه:

برخی طلاب تمام شهریه خود را به سیل زدگان اهدا کردند

برخی طلاب تمام شهریه خود را به سیل زدگان اهدا کردند
حجت الاسلام والمسلمین ربانی با تقدیر و تشکر از کمک های طلاب به سیل زدگان، گفت: برخی طلاب تمام شهریه خود را به سیل زدگان اهدا کرده اند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین ربانی در دیدار با حضرت آیت الله سبحانی ضمن تبریک اعیاد ماه شعبان و میلاد با سعادت حضرت بقیه‌الله(عج) و با اشاره حضور چشمگیر حوزویان در کمک‌رسانی به سیل‌زدگان گفت: بعد از وقوع سیل در برخی استان‌های کشور، حقیقتاً حوزویان مخصوصاً طلاب جوان احساس مسئولیت کرده و به وظایف دینی و شرعی خود عمل کردند و مشارکت خوبی برای خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان داشتند.

وی بیان کرد: مرکز خدمات از همان روزهای اول فعالیت‌های خود را برای کمک به سیل‌زدگان و جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی حوزویان آغاز کرد و با توجه به در مضیقه بودن و سختی‌های معیشتی‌ که طلاب و روحانیان دارند کمک‌های بسیار خوبی جمع‌آوری شد.

رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه تصریح کرد: ما سجده شکر به جای می‌آوریم که روحانیان این روحیه ایثار و فداکاری را دارند و احساس مسئولیت کرده و به آموزه‌های دینی خود عمل می‌کنند.

وی افزود: طلبه‌ای با مراجعه به مرکز خدمات درخواست 5 میلیون وام کرد تا تمامی آن را به حساب کمک به سیل‌زدگان واریز کند. او بیان می‌کرد که توان پرداخت یک‌باره این مبلغ را ندارد ولی از این طریق می‌خواهد قسطی این مبلغ را پرداخت کند.

حجت الاسلام والمسلمین ربانی گفت: از شهرهای مختلف هم خبر می‌رسد که برخی طلبه‌ها تمامی شهریه‌های خود را به سیل‌زدگان اهدا می‌کنند.

مصطفی رستمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹
خیلی خوب تا الان تونستید حضور روحانیت رو در سیل پوشش بدید، مرحبا بکم
0
0
علی یوسفیان
Iran, Islamic Republic of
۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶
منزلت اجتماعی روحانیت همین نوع امور خیرانه و کمک به محرومان در برهه های حساس اینچنینی است.
کارکرد خدمات حوزه و روحانیت را بیشتر انعکاس رسانه ای دهید.
تبلیغات رسانه های دشمن در تخریب روحانیت را بشکانید.
موفق باشید برو بچه های رسانه ای حوزوی رسا
0
0