۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷
کد خبر: ۶۰۳۲۱۳
از سوی معاونت فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی؛

زمان نام نویسی اعزام مبلغ در ماه مبارک رمضان اعلام شد

زمان نام نویسی اعزام مبلغ در ماه مبارک رمضان اعلام شد
زمان نام نویسی اعزام مبلغ در ماه مبارک رمضان از سوی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اعلام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم به سراسر کشور مبلغ اعزام می کند.

براساس این گزارش، زمان نام نویسی و ارائه طرح برای اعزام گروهی ۲۹ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت و اعزام فردی از ۵ تا ۱۵ اردیبهشت، از ساعت ۸ صبح در سامانه سمتا است.

زمان اعزام نیز ۱۶ اردیبهشت تا ۱۵ خرداد به مدت ۳۱ روز است و گردهمایی بزرگ مبلغان اعزامی ماه مبارک رمضان پنج شنبه ۱۲ اردیبهشت از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۲:۳۰ برگزار می شود.

گفتنی است، مبلغان می توانند جهت کسب اطلاعت بیشتر و مشاهده جدول زمانبندی نام نویسی به اینجا مراجعه کنند./1324/ت303/ب1

مصطفی رستمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱
در طول این چهل سال - و اکنون مانند همیشه- سیاست تبلیغی و رسانه‌ای دشمن و فعّال‌ترین برنامه‌های آن، مأیوس‌سازی مردم و حتّی مسئولان و مدیران ما از آینده است. خبر‌های دروغ، تحلیل‌های مغرضانه، وارونه نشان دادن واقعیت‌ها، پنهان کردن جلوه‌های امیدبخش، بزرگ کردن عیوب کوچک و کوچک نشان دادن یا انکار محسّنات بزرگ، برنامه همیشگی هزاران رسانه صوتی و تصویری و اینترنتی دشمنان ملّت ایران است؛ و البتّه دنباله‌های آنان در داخل کشور نیز قابل مشاهده‌اند که با استفاده از آزادی‌ها در خدمت دشمن حرکت می‌کنند. شما جوانان باید پیش‌گام در شکستن این محاصره تبلیغاتی باشید. در خود و دیگران نهال امید به آینده را پرورش دهید. ترس و نومیدی را از خود و دیگران برانید. این نخستین و ریشه‌ای‌ترین جهاد شما است.
0
0