۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۶۰۳۲۲۶
با حضور آیت الله علم الهدی؛

مراسم تودیع و معارفه مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار شد
در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از زحمات حجت الاسلام لطفی قدردانی و حجت الاسلام صاحبقرانی به عنوان مدیر کل جدید معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، گردهمایی فعالان فرهنگی تبلیغی انقلاب اسلامی با عنوان جوان، جهاد و گام دوم همراه با تکریم و معارفه مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی امروز با حضور  آیت الله سید احمد علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در اداره تبلیغات خراسان رضوی برگزار شد.

آیت الله سید احمد علم الهدی، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در این مراسم با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب به جوان گرایی در گام دوم انقلاب گفت: حرکت جهادی و ماهیت جهادی بودن حرکت توان بالا نیاز دارد و با توجه به این که جوان از توان و نشاط بالاتری برخوردار است بنابراین تدبیر رهبری در جوان گرایی بوده است تا از دو خصوصیت اندیشه نو و قدرت ابتکار جوان در فعالیت ها استفاده شود.

وی با تقدیر از فعالیت های حجت الاسلام لطفیان، مدیر کل اسبق تبلیغات اسلامی خراسان رضوی و حجت الاسلام دارابی سرپرست قبلی این اداره، ابراز کرد: در دوره های گذشته فعالیت های خوبی در این اداره انجام شده است و امروز این مسؤولیت به این نخبه جوان واگذار می شود که این جوانان سرمایه آرامش فکری ما هستند و ما به این ها افتخار می کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین قمی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی نیز به هم افزایی فعالان فرهنگی و جریان های انقلابی خادم مردم تأکید کرد و گفت: اگر هم افزایی و هم گرایی بین نهادهای فرهنگی و قسمت های مختلف سازمان تبلیغات باشد، اتفاق های بزرگی را رقم‌ می زنیم.

حجت الاسلام لطفیان، رییس اسبق تبلیغات اسلامی خراسان رضوی نیز به ارائه گزارشی از عملکرد زمان مسؤولیت خود پرداخت و به مدیر جدید این اداره توجه به ادامه پروژه حاشیه شهر و همکاری با گروه های فرهنگی در خصوص اجرای ویژه برنامه های دهه آخر صفر را توصیه کرد.

حجت الاسلام صاحبقرانی، مدیر کل تبلیغات خراسان رضوی نیز در این مراسم به چشم اندازها و برنامه های خود اشاره کرد و گفت: اهمیت به بیانیه گام دوم انقلاب و رهنمودهای رهبری،  استفاده از سرمایه های انسانی سازمان، استفاده از پژوهش های علمی و  نخبگان حوزه و دانشگاه و تعامل با آن ها، تلاش برای بهره از همه ظرفیت های ادارات شهرستان و هم افزایی با آن ها و  پرداختن به تبلیغات دینی در غالب جدید رسانه ای و تربیت نیروی انسانی کارآمد را از جمله برنامه های پیش روی خود عنوان کرد./864/پ202/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات