۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۶۰۳۲۲۸
رییس سازمان تبلیغات اسلامی مطرح کرد؛

ضرورت هم افزایی جریان های انقلابی برای موفقیت در گام دوم انقلاب

ضرورت هم افزایی جریان های انقلابی برای موفقیت در گام دوم انقلاب
حجت‌الاسلام والمسلمین قمی بر هم افزایی نیروهای انقلابی تأکید کرد و گفت: گام دوم مخاطره ها و سختی هایی دارد و نیاز به ایستادگی، شهادت طلبی و هم افزایی نیروهای انقلابی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت‌الاسلام والمسلمین قمی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی امروز در گردهمایی فعالان فرهنگی تبلیغی انقلاب اسلامی با عنوان جوان، جهاد و گام دوم که همراه با تکریم و معارفه مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار شد، بر هم افزایی نیروهای انقلابی تأکید کرد و گفت: گام دوم مخاطره ها و سختی هایی دارد و نیاز به ایستادگی، شهادت طلبی و هم افزایی نیروهای انقلابی است.

 وی به تبیین و تحلیل بیانیه رهبر معظم انقلاب در مورد گام دوم انقلاب تأکید کرد و افزود: این که رهبر معظم انقلاب برای گام دوم انقلاب بیانیه صادر و به اجرای آن تأکید دارد نیاز است که توجه شود و هیأت های اندیشه ورز به تحلیل و بررسی این بیانیه بپردازند.

حجت‌الاسلام والمسلمین قمی به هم افزایی فعالان فرهنگی و جریان های انقلابی خادم مردم تأکید کرد و گفت: اگر هم افزایی و هم گرایی بین نهادهای فرهنگی و قسمت های مختلف سازمان تبلیغات باشد، اتفاق های بزرگی را رقم‌ می زنیم.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی هم افزایی جریان های انقلابی را رمز تحول دانست و ابراز کرد: کارزار پیچیده است و نیاز به همت و تلاش مضاعف و طرح و برنامه هوشمندانه تر است بنابراین اگر این جریان انقلابی هم افزایی داشته باشند در مسیر موفق هستند.

وی به تلاش دشمن برای توقف اراده مردم اشاره کرد و گفت: دشمن فهمیده است که اگر مردم ما تصمیم بگیرند، کار را به انجام می رسانند بنابراین می خواهد جلو اراده ما را بگیرد در چنین فضایی اگر بخواهیم ایستادگی و مقاومت کرده و تمدن سازی کنیم باید همه جریان ها با هم افزایی یکدیگر در برابر دشمن باستند./864/پ202/ب1

امیر خاکراه
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲
در طول این چهل سال - و اکنون مانند همیشه- سیاست تبلیغی و رسانه‌ای دشمن و فعّال‌ترین برنامه‌های آن، مأیوس‌سازی مردم و حتّی مسئولان و مدیران ما از آینده است. خبر‌های دروغ، تحلیل‌های مغرضانه، وارونه نشان دادن واقعیت‌ها، پنهان کردن جلوه‌های امیدبخش، بزرگ کردن عیوب کوچک و کوچک نشان دادن یا انکار محسّنات بزرگ، برنامه همیشگی هزاران رسانه صوتی و تصویری و اینترنتی دشمنان ملّت ایران است؛ و البتّه دنباله‌های آنان در داخل کشور نیز قابل مشاهده‌اند که با استفاده از آزادی‌ها در خدمت دشمن حرکت می‌کنند. شما جوانان باید پیش‌گام در شکستن این محاصره تبلیغاتی باشید. در خود و دیگران نهال امید به آینده را پرورش دهید. ترس و نومیدی را از خود و دیگران برانید. این نخستین و ریشه‌ای‌ترین جهاد شما است.
0
0