۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۰
کد خبر: ۶۰۳۲۵۵
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

اقدام رییس جمهور آمریکا سبب افزایش محبوبیت سپاه در جهان شد

اقدام رییس جمهور آمریکا سبب افزایش محبوبیت سپاه در جهان شد
نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: اقدام جنایت کارانه رییس جمهور آمریکا در قرار دادن سپاه در لیست گروه های تروریستی موجب افزایش محبوبیت و اقتدار سپاه در جهان شده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری عصر امروز در دیدار اعضای ستاد برگزاری روستای نوکنده کا شهرستان قائمشهر با اشاره به این که تکریم و تجلیل از شهدا یک وظیفه و تکلیف ملی است، گفت: امروز کشورمان در تمام سطوح مدیون و مرهون خون‌های پاک شهدا است.
 
وی با بیان این که شهدا برای دفاع و صیانت از انقلاب و نظام اسلامی به جنگ با دشمنان رفتند و به شهادت رسیدند، افزود: خون‌های پاک شهدا موجب عزت و اقتدار نظام و انقلاب شده است.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که این انقلاب با خون‌های پاک شهدا آبیاری شد و به اقتدار رسید، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام در سال‌های ابتدایی پیروزی انقلاب فکر می‌کردند با آغاز جنگ تحمیلی می‌توانند زمینه نابودی انقلاب را فراهم کنند.
 
حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که ملت بزرگ و با بصیرت ایران اسلامی با تبعیت از فرمان امام خمینی (ره) به جبهه‌های حق علیه باطل رفتند و تا آخرین لحظه پای عهد خود با امام و انقلاب ایستادند، افزود: امروز همه ما نسبت به شهادت وظیفه داریم و باید به تعهد خود در قبال شهدا عمل کنیم.
 
امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که اگر ایثار و از خودگذشتگی شهدا در هشت سال دفاع مقدس و همچنین دفاع از حرم نبود امروز شرایط حال حاضر را نداشتیم، خاطرنشان کرد: برخی‌ها فکر می‌کردند فرهنگ ایثار و شهادت در این کشور کمرنگ شده، اما رزمندگان مدافع حرم بار دیگر ثابت کردند که این فرهنگ همچنان در کشورمان زنده و پویا است.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که انقلاب اسلامی با ایثار و فداکاری رزمندگان سپاه اسلام با قدرت در مسیر خود حرکت می‌کند، بیان داشت: تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در این کشور زنده و پویا است دشمن نمی‌تواند به کشورمان تعرضی کند.
 
حجت الاسلام والمسلمین معلمی با تأکید براین که فرهنگ ایثار و شهادت بهترین راه مقابله با توطئه‌ها و هجمه‌های دشمنان است، خاطرنشان کرد: دشمن تلاش می‌کند با کمرنگ کردن این فرهنگ اصیل و غنی اسلامی و انقلابی، بر کشورمان نفوذ و سلطه داشته باشد.
 
امام جمعه قائمشهر در ادامه سخنان خود با بیان این که دشمنان ملت ایران فکر می‌کنند با قرار دادن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی می‌توانند از اقتدار و عظمت این نیروی مردمی و انقلابی بکاهند، بیان داشت: این اقدام جنایت کارانه رییس جمهور آمریکا که پس از شکست‌های متعدد در منطقه صورت گرفت موجب افزایش محبوبیت و اقتدار سپاه در جهان شده است./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲
در طول این چهل سال - و اکنون مانند همیشه- سیاست تبلیغی و رسانه‌ای دشمن و فعّال‌ترین برنامه‌های آن، مأیوس‌سازی مردم و حتّی مسئولان و مدیران ما از آینده است. خبر‌های دروغ، تحلیل‌های مغرضانه، وارونه نشان دادن واقعیت‌ها، پنهان کردن جلوه‌های امیدبخش، بزرگ کردن عیوب کوچک و کوچک نشان دادن یا انکار محسّنات بزرگ، برنامه همیشگی هزاران رسانه صوتی و تصویری و اینترنتی دشمنان ملّت ایران است؛ و البتّه دنباله‌های آنان در داخل کشور نیز قابل مشاهده‌اند که با استفاده از آزادی‌ها در خدمت دشمن حرکت می‌کنند. شما جوانان باید پیش‌گام در شکستن این محاصره تبلیغاتی باشید. در خود و دیگران نهال امید به آینده را پرورش دهید. ترس و نومیدی را از خود و دیگران برانید. این نخستین و ریشه‌ای‌ترین جهاد شما است.
0
0