۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۶۰۳۲۶۵
حجت الاسلام غیاث آبادی:

بیانیه آمریکا علیه سپاه جنبه تبلیغاتی داشت + فیلم

بیانیه آمریکا علیه سپاه جنبه تبلیغاتی داشت + فیلم
استاد حوزه علمیه گفت: تروریست خواندن سپاه پاسداران از سوی آمریکای تروریست پرور صرفا جنبه تبلیغاتی داشت و هیچ اثر عملی ندارد.

حجت الاسلام غیاث آبادی فعال فرهنگی و استاد حوزه علمیه آیت الله مجتهدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در حاشیه اجتماع عظیم طلاب و حوزه های علمیه ضمن تشریح اقدام اخیر آمریکا خاطر نشان کرد: حرکت اخیر آمریکا جدید نیست، وقتی تاریخ را ورق می زنیم از ابتدا مشاهده گر این هستیم که همیشه زاویه آمریکا با این نیروی نهضتی به چشم می خورد.

سپاه در کوتاه کردن دست استکبار پیشتاز بوده است

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه همواره سپاه پاسداران در آمریکا ستیزی خود را اثبات کرده و قطع دست استکبار را همیشه در دستور کار خود داشته است، شیطان بزرگ هم هر کاری کرده که در راستای مقابله با آن بر آید.

استاد حوزه علمیه با اشاره به اقدام اخیر و عدم ثمره عملی این بیانیه ابراز داشت: هرچند این اقدام اخیر هیچ ثمره عملی ندارد و جنبه تبلیغاتی دارد، اما این اقدام خواسته یا ناخواسته تمام اقشار کشور را متحد ساخت تا عدو(آمریکا) سبب خیر(اتحاد) شود‌.

طلاب مدرسه آیت الله مجتهدی برخوردار از روحیه انقلابی و حامی سپاه پاسداران هستند

وی در پایان ضمن روحیه انقلابی طلاب مدرسه مرحوم آیت الله مجتهدی گفت: طلاب مدرسه علمیه آیت الله مجتهدی با توجه به روحیه جهادی در راستای اهداف انقلاب همواره حرکت کردند و در حمایت از سپاه پاسداران که نیروی کارآمد دلسوز بوده است همیشه در صحنه ها حضور پیدا می کنند تا از آرمان های انقلاب در حمایت از این نیروی غیور انقلابی دفاع کنند./۸۱۱/ت310/ب1

تعداد بازدید : 12
محرمی محرمی
ارسال نظرات