۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۶۰۳۲۸۵
مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری:

راه برون رفت از مشکلات اقتصادی، همگام شدن با شعار سال رهبری است

راه برون رفت از مشکلات اقتصادی، همگام شدن با شعار سال رهبری است
مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری گفت: راه برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی، همگام شدن با شعار سال رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام سید جلال صالحی، مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری سه شنبه شب در جلسه جامعه روحانیت مرکز استان، روحانیت را امین و مورد اعتماد مردم در دهه چهارم انقلاب معرفی کرد و گفت: اقبال عمومی مردم به روحانیت علیرغم همه توطئه‌ها و دروغ پردازی‌های دشمنان هر روز بیشتر می‌شود.
 
وی با بیان این که اگر مردمی نقد و گلایه‌ای دارند از عملکرد برخی مسؤولان است، افزود: مطالبات مردم در مسائل اقتصادی و معیشتی به حق است و روحانیت نیز در طی سال‌های اخیر همواره مدافع این مطالبات به حق مردم بوده است.
 
حجت الاسلام صالحی با اشاره به این که پیوند میان مردم و روحانیت ناگسستنی است، چون روحانیت همواره در کنار مردم بوده است، خاطرنشان کرد: این همراهی و همدلی در همین سیل اخیر بار دیگر به اثبات رسید.
 
مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری با بیان این که طلاب و روحانیان مدارس علمیه برای کمک به مردم سیل زده درس و خانواده خود را نیز رها کردند، تصریح کرد: هیچ قشری مثل روحانیت دغدغه مردم و مشکلات آن‌ها را نداشته و ندارند.
 
وی با اشاره به این که مطالبه روحانیت از مسؤولان کشور هیچ گاه شخصی و صنفی نبوده و تنها در جهت احقاق خواسته‌های به حق مردم بوده است، خاطرنشان کرد: در جریان مشکلات اقتصادی اخیر در کشور، علما و روحانیان پل ارتباطی میان مردم و مسؤولان بودند و خواسته‌ها و مطالبات مردم را با جدیت و قاطعیت از مسؤولان و مدیران کشور مطالبه کردند.
 
حجت الاسلام صالحی با بیان این که متأسفانه برخی کم کاری‌ها و سوء مدیریت‌ها موجب بروز مشکلات اقتصادی شده است، بیان داشت: همین مسأله فشار بسیاری را به مردم فهیم و همیشه در صحنه کشورمان وارد کرده و مطالبه مردم نیز دراین خصوص کاملاً به حق بوده است.
 
مسؤول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری با اشاره به این که مردم فهیم، انقلابی و با بصیرت همواره مدافع انقلاب و روحانیت بوده است، افزود: مردم بهتر می‌دانند که روحانیت هیچ گاه به دنبال نفع شخصی خود نبوده و همه دغدغه آن‌ها رفع مشکلات و خواسته‌های مردم است.
 
وی در بخش پایانی سخنان خود تعامل و ارتباط بیشتر روحانیت با مردم در شرایط سخت امروز کشور را امری لازم و ضروری دانست و خاطرنشان کرد: همان طور که در سیل اخیر نمایش وحدت و همبستگی در کشورمان به نمایش گذاشته شد، باید برای برون رفت از مشکلات اقتصادی نیز همگام با شعار سال مقام معظم رهبری متحد و یکصدا شویم./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات