۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۶۰۳۳۱۸
رییس مرکز خدمات در دیدار با استاندار خوزستان:

فعالیت در مناطق سیل زده فراتر از کار اداری است

فعالیت در مناطق سیل زده فراتر از کار اداری است
حجت الاسلام والمسلمین ربانی فعالیت در مناطق سیل زده را فراتر از کار اداری دانست و از فعالیت های استاندار خوزستان تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین ربانی رییس مرکز خدمات حوزه و جمعی از مسؤولان این مرکز با دکتر شریعتی استاندار خوزستان دیدار و گفتگو کردند.

رئیس مرکز خدمات حوزه ضمن قدردانی از فعالیت‌های جهادی استاندار و مسئولان استان خوزستان در سیل این استان گفت: فعالیت‌های جهادی شما در این شرایط فراتر از یک کار اداری، بلکه یک کار خدایی و جهادی است؛ ممکن است برخی از رفتارها، انتظارات و توقعات شما را خسته کند ولی مطمئن باشید که زحمات شما را خدا می‌بیند و خداوند وعده داده است که جبران می‌کند.

وی گفت: اینکه انسان در مسئولیتی قرار بگیرد که بتواند گرفتاری‌های مردم را رفع کند عنایت خداوند است و شما باید قدر این مسئولیت را بدانید.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی بیان کرد: حضرت ابی‌عبدالله(ع) در روایتی فرموده‌اند اینکه گرفتاری‌های مردم به دست شما حل می‌شود نعمت الهی است.

وی افزود: حضور میدانی و جهادی مردم و روحانیت و دیگر اقشار جامعه در کنار یکدیگر برای کمک به سیل زدگان یک سرمایه بزرگ اجتماعی است.

استاندار خوزستان در این دیدار گزارشی از وضعیت مناطق سیل‌زده ارائه کرد و گفت: در سطح شهر اهواز به یک سطح پایداری رسیده‌ایم ولی مقداری در شادگان و کارون نگرانی‌هایی داریم.

وی بیان کرد: به دلیل خشک‌سالی‌های گذشته نی‌ها در تالاب شادگان رشد کرده‌اند و در حال اقدام برای کوبیدن این نی‌ها هستیم تا مسیر حرکت آب سریع‌تر باشد.

دکتر شریعتی ابراز داشت: امسال جریان آب در تمامی حوضه‌ها زیاد بود و همه حوضه‌های آبریز ما سیلابی بودند؛ آن‌قدر حجم خروجی آب دز و کرخه زیاد بود که این دو رود در مناطقی به هم پیوستند./1324/ج

مصطفی رستمی
ارسال نظرات